مصاحبه طوفانی مدیر رسانه ای پرسپولیس مقابل استقلالی ها

مصاحبه طوفانی مدیر رسانه ای پرسپولیس مقابل استقلالی ها

علیرضا اشرف درباره صحبت های روز گذشته محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم استقلال گفت: واقعا از رفتار او تعجب می کنم. از صبح که بیدار می شویم تا آخر شب پیشخوان را بلند می کند و در تلویزیون و همه جا حرف می زند. این تمرین آنها از ابتدای فصل بوده است. آنها فقط حرف می زنند و می خواهند دیده شوند. باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل رفتارهای مودبانه و مودبانه ای داشت اما انگار فایده ای نداشت.

وی افزود: متاسفم که باید با همان ادبیاتی که او می گوید با رسانه ها صحبت کنم و از جامعه فوتبال عذرخواهی می کنم. نویفر چه حقی در مورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دارد؟ صدری روز گذشته در فدراسیون فوتبال با عزیزی هادم درباره مسائل مربوط به پرسپولیس و حتی استقلال جلسه ای داشت. ربطی به این نداشت که این مرد بخواهد در مورد صدری صحبت کند. او نمی تواند درباره باشگاه پرسپولیس و قهرمانی اش صحبت کند.

مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس گفت: او به چه حقی قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال برد؟ دیروز باشگاه ما از این فرد شکایت کرد و تا آخر پیگیر این شکایت هستیم. گذشت آن روزها که امثال او و حتی برخی از پیشکسوتان به راحتی قهرمانی پرسپولیس را مسخره و مسخره می کردند. آنها باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند. خیلی جالب است که به مشکلاتی اشاره کردند که کاملاً به ضرر آنهاست. صحبت دیروز او موضع رسمی باشگاه استقلال بود یا صرفاً طغیان های روحی او بود؟

اشرف تصریح کرد: نوری فر درباره پرونده سوپرجام صحبت می کند. ما واقعاً علاقه مندیم که او هنوز از این موضوع ناراحت است. خوشحالیم ولی واقعا مقصری که از پرسپولیس ترسیدی و به ترکیه فرار کردی. در همان سال مدیرعامل، بازیکنان و مربی استقلال یک ماه مانده به سوپرجام اعلام کردند. چه شد که به ترکیه رفتند؟ مهمتر اینکه همان آقایی که الان مدیرعامل باشگاه استقلال است، در آن زمان مدیر کمیته مسابقات لیگ بود. او در عین حال گفت پرسپولیس حق داشت و نتیجه باید 3 بر صفر به نفع ما باشد. این مرد که استقلالی است و حالا در باشگاه شما جهانی است، زمانی می دانست که آش شور است. پس وای به حال بقیه ای که از بیرون شاهد ماجرا بودند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که به آن اشاره کرد، موضوع مهدی طارمی بود. نمی دونم چرا مثل ادمین های 15 ساله کانال تلگرام حرف می زنن. آنچه من می خواهم بگویم صحبت های حقوقدانان و حقوقدانان فوتبال است. بارها به آن اشاره کرده ایم و تکرار می کنیم. البته اگر خدا بدهد این آخرین بار است. امیدوارم دوستان دیگر نخواهند در مقابل درک مقاومت کنند. کمیسیون انضباطی فیفا به عنوان عالی ترین نهاد انضباطی فوتبال جهان، پرونده مهدی طارمی را بررسی و وارد کرد. بر اساس تصمیم این کمیسیون، باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و مهدی طارمی به مدت چهار ماه محکوم شد. اگر می خواستند نتیجه بازی را تغییر دهند، این کار را می کردند. یعنی بیشتر از وکلای فوتبال می فهمی که این داستان را دوباره شروع می کنی؟

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اضافه کرد: اگر می‌خواهید دوباره به اندازه سوپرجام هزینه کنید و به طور کلی و خاص خودتان را مسخره کنید، حرفی برای گفتن نیست. به دادگاه CAS بروید و ببینید عاقبت این پرونده چیست. موضوع دیگری که به آن اشاره کردند بازی پرسپولیس و سپاهان بود. مثلا سپاهان از بازی با پرسپولیس می ترسید، اما تفاوت این دو این بود که استقلالی ها خیلی ترسیده بودند، به ترکیه رفتند اما سپاهان حداقل به رختکن او آمد. نکته دوم ارتباط این دو داستان است. گفتند اختلاف پرسپولیس و استقلال قبل از بازی ما با سپاهان 2 امتیاز است در حالی که اختلاف دو تیم 8 امتیاز است. چرا به این راحتی همه چیز را تحریف می کنید؟

اشرف افزود: دوستان گفتند دوست داریم نتایج مسابقات در زمین باشد. کیست که نداند باشگاه شما در طول تاریخ بیشترین رای را از کمیته انضباطی و فدراسیون کسب کرده است. کمیته انضباطی و فدراسیون در چند سال اخیر به حق یا نادرست بازیکنان پرسپولیس را از هرگونه اشتباه سریع محروم کرده اند اما پرونده کتک خوردن بازیکنان شما در فرودگاه نزدیک به دو سال است که خراب شده است. آیا این عدالتی است که در خارج از زمین انتظار دارید؟ مشکلات زیاد است و دوستان بیش از هر تیمی از مشکلات انضباطی بهره برده اند اما یک مشکل چندان رسانه ای نشده است.

وی ادامه داد: نامه ای از مصوبه سال 90 وجود دارد و می توان آن را رسانه ای کرد. در همان سال کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور حکمی به امضای دبیرکل وقت فدراسیون، باشگاه استقلال را به دلیل عدم پرداخت مطالبات صمد مرفاوی ۶ امتیاز کسر کرد. چه اتفاقی افتاده که هنوز به آن رسیدگی نشده است؟ با کدام مرجع بالادستی در ارتباط هستید که اجازه اجرای این حکم را نداده است؟ میدونم دوستانم شرایط سختی دارن چون هواداراشون 10ساله رنگ جام لیگ برتر رو ندیده و باید یه جوری خوشحالشون کنن و لطفا حرفه ای باشید گول نخورید و حرف نزنید غیر حرفه ای و غیر منطقی

دیدگاهتان را بنویسید