ستاره مورد علاقه یحیی در پرسپولیس؟ نقل و انتقالات طوفانی به پرسپولیس

ستاره مورد علاقه یحیی در پرسپولیس؟  نقل و انتقالات طوفانی به پرسپولیس

یحیی گل محمدی بارها اعلام کرده است که دانیال اسماعیلی فر در لیست خریدش قرار دارد. این سوال فقط برای امسال صدق نمی کند بلکه یحیی سال هاست که به دنبال این بازیکن در پرسپولیس است.

شاید بدترین خبر برای یحیی گل محمدی در تابستان 1399 پیوستن دانیال اسماعیلی فر به سپاهان اصفهان بود. سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ نوزدهم قصد داشت تیمش را تقویت کند و لیست خرید او دانیال اسماعیلی فر بود اما …

این دفاع راست پر انرژی در تابستان همان سال یکی از جذاب ترین اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه های فوتبال ایران برای شروع لیگ بیستم بود و خیلی زود سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

دانیال اسماعیلی فر که در سال های اخیر همواره یکی از بهترین مدافعان راست لیگ بوده، مدت ها در پوشیدن یا نپوشیدن پیراهن قرمز پایتخت تردید داشت. حالا در تابستان 1401 باز هم شنیده می شود که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال خرید دانیال اسماعیلی فر است که در پایان این فصل قراردادش با سپاهان اصفهان به پایان می رسد.

بدیهی است این بازیکن در فصل جاری باید رکورد نقل و انتقالات پرسپولیس را بشکند و بیشترین درآمد سرخپوشان را داشته باشد. رامین رضایان اگرچه از نیم فصل به پرسپولیس اضافه شده اما تکلیف او برای فصل آینده مشخص نیست.

مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه در دومین دوره حضورش در پرسپولیس عملکرد موفقی مانند دوره اول نداشت. رضاییان هم اصرار داشت که فقط برای نیم فصل با پرسپولیس قرارداد ببندد و حالا هم شنیده می شود پیشنهادی از لیگ دسته دوم قطر وجود دارد.

یحیی گل محمدی نیز اعتقاد زیادی به سبک بازی دانیال اسماعیلی فر دارد و در صورت بازیکن پرسپولیس رامین رضایان از این تیم می رود. از سوی دیگر مشاوران دانیال اسماعیلی فر به او توصیه کردند که در صورت پیوستن این بازیکن به پرسپولیس شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی و حضور در جام جهانی قطر خواهد داشت.

پس تعجب نکنید اگر مدافع راست فعلی سپاهان فصل آینده را با پیراهن قرمز پرسپولیس دیدید!

دیدگاهتان را بنویسید