منتظر شروع طوفانی فرهاد مجیدی و استقلال در نقل و انتقالات باشید

منتظر شروع طوفانی فرهاد مجیدی و استقلال در نقل و انتقالات باشید

با نزدیک شدن به پایان نیم فصل، از هم اکنون گمانه زنی هایی در لیگ برتر درباره نقل و انتقالات تیم ها به گوش می رسد. در مورد استقلال هم از مدت ها پیش شنیده می شد که فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک هافبک طراحی به تیمش است و البته در صورت نیاز به مهاجم خارجی، آن تیم تعیین خواهد شد.

اما اتفاقاتی که در چند روز اخیر پیرامون دو بازیکن این تیم رخ داد باعث شد احتمالا نقل و انتقالات استقلالی ها به سمت دیگری برود. بعد از اینکه اعلام شد سیاوش یزدانی و مرادمند در اردوی خدمت می کنند، شایعاتی مبنی بر غیرقانونی بودن حضور این بازیکنان در استقلال منتشر شد.

اما شب گذشته محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: ملاک ما برای مجوز بازیکن، جذب و پلیس 10+ است. مرادمند و یزدانی تا تاریخ 12/01/1300 دارای مجوز از سامانه کارگزینی هستند مگر اینکه این پروانه بر اساس آزادی تمدید شود. کارت بازی آنها تا این تاریخ معتبر است.

اگر گفته محمودزاده را ملاک قرار دهیم دو بازیکن استقلال یک ماه و نیم دیگر در جمع آبی پوشان خواهند بود و پس از آن باید به خدمت سربازی بروند.

همین مشکل پیش از این فرهاد مجیدی را بر آن داشته تا جانشینی برای این دو بازیکن تعیین کند. نکته اینجاست که لیست خرید مجیدی برای نقل و انتقالات نیم فصل دستخوش تغییرات اساسی خواهد شد. چرا که با جدایی یزدانی و مورندمند از استقلال، این تیم تنها عارف آقاسی و دانشگر را به عنوان مدافع در اختیار دارد و سرمربی آبی ها باید در این پست بازیکنی را به تیمش اضافه کند.

حالا باید منتظر ماند و دید استقلالی ها راهی برای ادامه حضور این دو بازیکن پیدا می کنند یا خیر. اگر این اتفاق نیفتد فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم مدافع جذب می کند. 2 مدافع که ممکن است یکی از آنها خارجی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید