منتظر جنون نقل و انتقالات ساپینتو باشید

منتظر جنون نقل و انتقالات ساپینتو باشید

استقلال فردا در شرایطی آخرین بازی خود در لیگ برتر را انجام خواهد داد که رده سوم جدول این تیم قطعی است اما هواداران این تیم از همین حالا نگران فصل آینده هستند. باشگاه استقلال بارها به تمدید قرارداد ساپینتو چراغ سبز نشان داده است، البته سرمربی آبی پوشان هنوز پاسخ نهایی را به باشگاه استقلال اعلام نکرده است.

فصل گذشته که ساپینتو هدایت استقلال را برعهده گرفت، ترکیب آماده ای به او داده شد و تنها محمد محبی به درخواست این مربی پرتغالی به استقلال آورده شد، چرا که ساپینتو در لیگ پرتغال محبی را تماشا کرده بود. او حالا بازیکنان سابق استقلال را مدت ها زیر نظر دارد تا در صورت تمدید قرارداد، آنها را به باشگاه معرفی کند.

ستاره هایی که در طول فصل به ساپینتو پیشنهاد شد، گزینه های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می توانند هر تیمی را ناراحت کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از افرادی است که پرونده بازگشتش به استقلال بازگشایی شده و می تواند بدون قرارداد با باشگاه های قطری به استقلال بازگردد.

علی کریمی یکی دیگر از بازیکنانی است که استقلالی ها به سبک بازی او علاقه مند هستند، البته این بازیکن با کایسری اسپور ترکیه قرارداد دارد و باید برای جدایی از آن باشگاه، رضایت نامه بپردازد. محمد نادری، مدافع چپ استقلال که در آلتای ترکیه بازی می کند، برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده و مشکلی برای استقلالی شدن ندارد.

کاوه رضایی مهاجم فصل گذشته همین تیم استقلال یکی دیگر از گزینه های جذاب نقل و انتقالات است. این بازیکن فصل گذشته به دلیل اشتباه مدیریتی پس از حضور در تدارکات استقلال مجبور به رفتن به تراکتورسازی شد و پس از محرومیت یک طرفه در نیم فصل، اکنون منتظر پاسخ فیفا برای تعیین تکلیف است. رضایی علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن استقلال در فصل آینده دارد.

یکی دیگر از گزینه های استقلال در فصل آینده امیرحسین حسین زاده است که فصل ناموفقی را در شارلوا بلژیک پشت سر گذاشت. او پس از غیبت در جام جهانی برای بازگشت به تیم ملی، دوباره تصمیم گرفت در فوتبال ایران فعالیت کند و از این رو حسین زاده قصد دارد فصل آینده را به هر نحو ممکن در استقلال بازی کند، حتی اگر کایدی در پست خود در استقلال باشد. البته برای حضور در اظهارات مدیرعامل استقلال مبنی بر پیشنهاد باشگاه های اماراتی، بعید است باشو در استقلال بماند.

با این شرایط در صورت اضافه شدن این 5 بازیکن به استقلال و حفظ ترکیب فعلی، بدون شک شاهد شکل گیری استقلال رویایی خواهیم بود، هرچند این 5 نفر گزینه های آخر سرمربی استقلال نیستند و چند بازیکن لیگ برتری هم هستند. همچنین در فهرست سرمربی آبی پوشان.

دیدگاهتان را بنویسید