پیشکسوت استقلال مقابل وزارت ورزش تا سیم آخر رفت

پیشکسوت استقلال مقابل وزارت ورزش تا سیم آخر رفت

اکبر کارگر جم یکی از بازیکنان قدیمی آبی پوشان تهرانی درباره بلاتکلیفی این روزهای باشگاه استقلال گفت: متأسفانه شرایطی را فراهم کرده اند که این تیم تنها چیزی که باقی مانده را بلدوزر کند و ساختمان باشگاه را تخریب کند! لطفا به خودتان خدمت کنید! به خاطر خدا این هوادار طاقت این همه سختی و توهین را ندارد. چرا یکی از این اتفاقات در باشگاه پرسپولیس رخ نداد؟ چرا همه چیز آنجا گل و بلبل است و اینجا بدبختی و فقر!

وی افزود: آیا از این بدتر هم می شود؟ بازیکنان خوب به تیم های برتر رفتند و بازیکنی در بازار نقل و انتقالات باقی نماند که برای استقلال کار کند! همه چیز اشتباه شد. این یکی از اتفاقات فصل گذشته است و این از هم اکنون است!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: هنوز متوجه نشدم که چرا مدیرعامل باشگاه قهرمانی عوض می شود؟ و آن در شب! آجورلو چه غلطی کرد که شبانه او را بردند و فتح الله زاده را آوردند؟ باشگاه مانند یک قایق در مسیر خود حرکت می کرد، اما یک بار روی آن افتادند و آن را تا آنجا که توانستند به ته رودخانه رساندند! انگار می خواستند استقلال را نابود کنند. با این همه بازیکن خوب چرا این تیم یکی از دو جام را نبرد؟ همه این اتفاقات عجیب برای سرمربی تیم ما افتاد و…

کارگر جم ادامه داد: اگر استقلال را نمی خواهید به راحتی به مردم بگویید. اگر این تیم در گلوی کسی استخوان دارد به ما اطلاع دهید. استقلال چه هیزمی به این مملکت فروخته که این همه هیزم زیر چرخش می گذاری؟ کدام باشگاه را می شناسید که این همه مدیر را تغییر داده است؟ آقای وزیر یک بار به ما نگفت که چرا مدیرعامل تیم قهرمان را عوض کرده است!

بازیکن سال های اخیر استقلال گفت: همه تیم ها وارد فاز دوم فصل بدنسازی شده اند اما استقلال همچنان در گوشه انتخاب مدیریت است. آیا باشگاه واقعاً اینقدر سخت است؟ اگر اینقدر سخت است چرا آن را با دو دست می گیرید و به بخش خصوصی نمی گذارید؟ حتما یک جوان باید با این همه فشار هدر برود تا راحت باشد؟

کارگر جم تاکید کرد: همانقدر که استقلال برای این مردم عزیز است باید به این تیم احترام بگذارید. استقلال تیم محلی نیست که فقط 40 هوادار داشته باشد. آقایان! این تیم حداقل میلیون ها هوادار دارد. مسئولان باید در ازای این همه حمایت تلاش کنند تا مشکلات این تیم قدیمی حل شود. باز هم اگر نمی خواهند یا نمی دانند یا نمی توانند این کار را به بخش خصوصی بسپارید. پول ندارم اما می دانم استقلالی های ثروتمند زیادی هستند که حاضرند برای این تیم هزینه کنند و آن را از این وضعیت نجات دهند. در مجموع وزارت ورزش باید از پرسپولیس راضی باشد اما این تیم را رها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید