ماجرای تهدید عجیب رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس

ماجرای تهدید عجیب رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس

رضا درویش در جمع خبرنگاران درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: پسرها بازی خیلی خوبی انجام دادند اما قطعا در روزهای آینده بازی های بهتری انجام خواهند داد و نتایج قابل قبولی برای هواداران خواهند گرفت و باز هم آن هوادار مثل گذشته روی سکوها حاضر می شود. و تیم و ارکان تیم را تشویق می کند.

وی در مورد قرار گرفتن نبیل بهویی گفت: این نظر هیات است. اگر می‌خواستیم بهترین بازیکن را بگیریم، مجبور نبودیم به کاپ احترام بگذاریم. شاید یکی از اشتباهات ما که درست است این باشد که سعی کردیم سقف قرارداد را رعایت کنیم اما امروز فهمیدم که اشتباه کردیم. یکی دو امتیاز از دست دادیم اما تسلیم نشدیم و دو بازیکن برجسته گرفتیم و هر چه بود مشکلی نبود و بحثی هم نشد. ما فکر می کردیم این درست است که سقف قرارداد باید رعایت شود و اگر اینطور نبود مشکل داریم. به همین دلیل سعی کردیم سقف را حفظ کنیم، اما امروز فهمیدیم که اشتباه کردیم.

وی افزود: اگر می خواستیم بهترین بازیکن را بگیریم نباید به کاپ احترام می گذاشتیم. شاید یکی از اشتباهات ما که درست است این باشد که سعی کردیم سقف قرارداد را رعایت کنیم اما امروز فهمیدم که اشتباه کردیم. یکی دو امتیاز از دست دادیم اما تسلیم نشدیم و دو بازیکن برجسته گرفتیم و هر چه بود مشکلی نبود و بحثی هم نشد. ما فکر می کردیم این درست است که سقف قرارداد باید رعایت شود و اگر اینطور نبود مشکل داریم. به همین دلیل سعی کردیم سقف را حفظ کنیم، اما امروز فهمیدیم که اشتباه کردیم.

درویش درباره پایبندی پرسپولیس به سقف بودجه توضیح داد: «اگر شرایطی وجود داشته باشد، قطعا این کار را انجام می‌دهیم، زیرا تفاوت تیمی را که رعایت می‌کند و تیمی که رعایت نمی‌کند، می‌بینیم.» فکر می‌کنم تیم‌هایی که فکر می‌کردند چنین کردند. مجبور نیستم رعایت کنم، خوب انجام دادم. چون می توانند سه امتیاز را بگیرند و 8 امتیاز بگیرند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا راهکار یا اتفاق جدیدی برای یحیی گل محمدی در نظر گرفته می شود؟ گفت: نه چی شده؟ طبق معمول به فعالیت خود ادامه می دهند. این شعارها قابل پیش بینی است زیرا هواداران زحمت کشیدند، در هوای سرد آمدند و رویاهایی برای تیم خود داشتند و آن آرزو در دسترس بود.

بالاخره او گفت: هیچکس فکرش را نمی کرد که الدیل حتی مقابل پرسپولیس مساوی کند، در دقیقه 82 بازی همانی که تمام پنالتی ها را گرفته بود به تیرک دروازه برخورد کرد. من و آقای گل محمدی نباید پنالتی بگیریم. این بازیکن این همه امتیاز برای ما کسب کرده است، نه یک بار. قطعا خوشبین ترین هواداران تیم مقابل هم نظری نداشتند چه برسد به اینکه تیم ما را شکست دهند.