هشدار جدی به رضا درویش؛ یشکسوت از پرسپولیس به هادی آخر ضربه زد

هشدار جدی به رضا درویش؛  یشکسوت از پرسپولیس به هادی آخر ضربه زد

در آستانه اولین سالگرد درگذشت علی انصاریان، هنوز اکثر اهالی فوتبال مرگ این فوتبالیست را باور ندارند. بهنام ابوالقاسم پور در گفت و گو با خبرورزشی درباره آخرین روزهای زندگی علی انصاریان و وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس اظهاراتی را بیان کرد.

به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان فوتبال بازی می کنی؟

این بازی باید برای همه مردگان آن سال ها به خصوص برای کورونی ها برگزار شود. از جمله مهرداد اولادی، هادی نوروزی و خیلی از دوستانی که امروز در جمع ما نیستند اما برای این ورزش و این ملت زحمت کشیده اند. ای کاش می توانستیم این بازی ها را زمانی که زنده اند انجام دهیم تا آنهایی که عروس و داماد یا نوه دارند به فرزندانشان بگویند که چه جایگاهی دارند و این گونه بازی ها وقتی خارج از دنیا هستند ارزش چندانی ندارد.

آیا برای این دیدار باید به مسئولان ورزشگاه آزادی پول بدهد؟

پارسال که برای مهرداد و علی بازی کردیم کوچکترین قیمتی برای این موضوع نداریم اما از این مسابقه اطلاعی ندارم.

از آخرین لحظات زندگی پارسال علی انصاریان می گویید؟

دوران سختی بود. همه ما در شوک بزرگی بودیم. از روزی که مهرداد و علی مریض شدند و در بیمارستان بستری شدند، خواب و خوراک نداشتیم و تمام تلاشمان را کردیم که به آنجا نرسیم، اما متاسفانه با بیماری مخالفت نکردیم.

از علی و مهرداد چه خاطراتی دارید؟

فوق العاده بودند. علی و مهرداد در هر گروه بودند و برای تماشاگران غیرممکن بود که غم را به یاد بیاورند و فقط بخندند. خندیدن علی باعث خنده ما شد به اندازه کافی شیرین بود.

در عرض یک هفته از مرگ مهرداد تا مرگ انصار، آیا کسی به علی گفته است که مهرداد مرده است؟

شک دارم. ما این را نگفتیم و او هم نمی دانست. به دلیل وضعیت جسمانی علی حاج، پزشکش به ما توصیه کرده بود که مشکل را به او اطلاع ندهیم. تلویزیون اتاقش را هم خاموش کردیم. نمیدونم دیگه فهمیده یا نه ولی فکر نکنم میدونست. روح هر دو عزیز شاد.

از وضعیت امروز پرسپولیس و شرایط حاکمیتش می گویید؟

نمی توان از کارکنان مدیریتی که به تازگی استخدام شده اند انتظار داشت که همه مشکلات را در مدت زمان کوتاهی حل کنند. اما کمترین انتظاری که از اعضای هیئت مدیره می رود این است که به دنبال سرمایه و منابع مالی باشند نه اینکه فقط یک قطعنامه امضا کنند. خوب است آقای درویش نتایج تک تک اعضای هیئت را به اطلاع هواداران و مردم برساند تا مشخص شود که هر یک از اعضا به نوعی چه چیزی برای باشگاه آورده اند. باشگاه پرسپولیس به مدیرانی نیاز دارد که مشکلات باشگاه را حل کنند نه اینکه فقط خودروهای امضا شده را داشته باشند.

از پرسپولیسی هایی که با این شرایط گلایه نمی کنند صحبت نمی کنید؟

بچه های این دوران از زمان برانکو تا الان واقعا برای تیم زحمت کشیده اند و بدون حاشیه کار می کنند. تفاوت بزرگ این پرسپولیس با سایر پرسپولیسی ها این است که هیچ بازیکنی سلطه ندارد. هیچکس مدعی نیست حاشیه نشینان از تیم رفته اند و فکر می کنم افسرده ترین بچه های این همه سال امروز در پرسپولیس هستند. شاید اگر این اتفاقات در دوران فوتبال خودمان می افتاد، اتفاقات عجیبی می افتاد. از هواداران می خواهم از یحیی گل محمدی و آن بچه های خوب پرسپولیس که در این شرایط در بالای جدول ماندند حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید