کارلوس کی روش به آخرین هادی ضربه زد. درخواست مهم سرمربی محبوب تیم ملی ایران

کارلوس کی روش به آخرین هادی ضربه زد.  درخواست مهم سرمربی محبوب تیم ملی ایران

در پی جام ملت های آفریقا و برخی اشتباهات داوران در این دیدارها، رسانه های مصری از اعتماد نکردن کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به داوران آفریقایی و درخواست از فدراسیون فوتبال برای مشورت کنفدراسیون فوتبال آفریقا خبر دادند. و فیفا و برای دو بازی مرگ و زندگی مقابل سنگال در مرحله مقدماتی جام جهانی باید از داوران اروپایی استفاده شود.

در همین رابطه ولید العطار، سخنگوی رسمی فدراسیون فوتبال مصر گفت که در حال بررسی وضعیت جذب داوران خارجی در دیدارهای مصر و سنگال هستند و به داوران آفریقایی متکی نیستند که این موضوع نیز به دلیل آن است. به اشتباهاتی که ممکن است در هر دو مسابقه رخ دهد. دو تیم وجود دارد.

العطار در یک کنفرانس خبری گفت که فدراسیون فوتبال مصر در حال بررسی راهیابی به جام جهانی آفریقا است تا درباره بازگشت داوران خارج از آفریقا برای مدیریت این دو مسابقه، به ویژه در آن دو بازی، بحث کند. تاثیرگذار جایی برای خطا نیست.

فدراسیون فوتبال مصر به ریاست جمال علم نیز با ارسال نامه ای به فیفا خواستار موکول شدن بازی برگشت مصر و سنگال در مرحله مقدماتی جام جهانی به جای 28 مارس به 28 مارس شد.

درخواست فدراسیون فوتبال مصر برای به تعویق انداختن بازی برگشت مقابل سنگال، درخواست مستقیم کارلوس کی روش به روش پرتغالی است چرا که او معتقد است فاصله زمانی دو دیدار کم بوده است. کی روش معتقد است تیمش زمان زیادی برای آماده شدن برای بازی برگشت مقابل سنگال ندارد.

تیم های ملی مصر و سنگال باید در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی در روزهای 4 و 8 فروردین 1401 به مصاف یکدیگر بروند که تیم برنده مستقیماً راهی جام جهانی می شود. دو تیم چند روز پیش در فینال جام ملت های آفریقا به مصاف هم رفتند که این دیدار در ضربات پنالتی با برتری سنگال به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید