قول مهم کارلوس کی روش به چند ملی پوش خاص

قول مهم کارلوس کی روش به چند ملی پوش خاص

چندی پیش کارلوس کی روش با صمد مرفاوی سرمربی تیم جوانان تماس گرفت و از او خواست یازده بازیکن رده سنی جوانان و امید را معرفی کند. با توجه به اینکه تعداد بازیکنان حاضر در اردو نزدیک به 15، 16 بازیکن بود و با این تعداد بازیکن، کارلوس کی روش نتوانست تمرینات تاکتیکی خود را ادامه دهد و در صورتی که تصمیم به برگزاری دیداری بین دو تیم در تمرینات داشت. او با کمبود یاور مواجه خواهد شد. البته کارلوس کی روش ضربه یک به دو را زد و فرصت خوبی بود تا با بازیکنان خوب لیگ برتری در رده سنی امید آشنا شود تا در آینده در صورت نیاز تصمیمات خوبی در آن زمینه بگیرد.

کارلوس کی روش امروز در پایان تمرین تیم ملی این بازیکنان را جمع کرد و ابتدا از آنها تشکر کرد. به دلیل حضور آنها در تمرینات روزهای اخیر، تمرینات تاکتیکی تیم ملی با نظم خاصی انجام شد. آنها در حالی در تمرین تیم ملی حاضر شدند که هم تیمی هایشان به دلیل تعلیق بازی های لیگ برتر به استراحت پرداختند و مهمتر از همه می دانستند شانسی برای حضور در لیست نهایی تیم ملی ندارند. و سپس خداحافظی موقت با این جوانان. به این دلیل که برنامه فدراسیون فوتبال حفظ کارلوس کی روش برای جام ملت ها است و یکی از ایده های کارلوس کی روش برای جام ملت ها حضور جوانان در تیم ملی است. او به خوبی می داند که برخی از ملی پوشان فعلی نمی توانند در جام جهانی بعدی در کنار تیم ملی باشند و بهتر است در جام جهانی بعدی بازیکنان ذخیره را به اردوی تیم ملی اضافه کنند.

صحنه های زیبایی در اردوی ملی پوشان رقم خورد. جایی که جوان برای باتجربه ها آرزوی موفقیت کرد. جوانانی که البته از حضور در تمرینات چند روزه تیم ملی چیزهای زیادی یاد گرفتند. این خداحافظی خیلی زود به پایان می رسد زیرا موقتی بود.

دیدگاهتان را بنویسید