توصیه های مهم چند ملی پوش به فدراسیون فوتبال

توصیه های مهم چند ملی پوش به فدراسیون فوتبال

ذکر چند فرصت داخلی برای هدایت تیم ملی باعث شده تا برخی ملی پوشان با تصمیم گیران میدانی تماس بگیرند! توصیه ها این بود که یک مربی خارجی برای تیم ملی استخدام کنند. مربی ای که صاحب سبک است و می تواند در تیم ملی تغییراتی ایجاد کند.

این ملی پوشان که برخی از آنها از بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر اروپایی بودند نه از سر وظیفه در قبال تیم ملی بلکه از سر دلسوزی به مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کردند که مربی که هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد باید خارجی باشد. و سبکی داشته باشد که بتواند در تیم ملی تغییراتی ایجاد کند. این نکته را هم یادآوری کردند که چنین نگاهی از ملی پوشان به مربی خونه به خونه وجود ندارد!

هرچند مهدی تاج تا امروز بارها در مورد مربی داخلی صحبت کرده است، اما دیدار با معاون اول رئیس جمهور به این معنا بود که او می خواهد از دولت برای جذب مربی خارجی مجوز بگیرد و گفته می شود به زودی مربی خارجی به عنوان مربی منصوب می شود. جایگزین کارلوس کی روش به فوتبال این کشور معرفی شد.

لازم به ذکر است تماس تیم ملی با فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی از جمله اخباری است که همواره تکذیب می شود. البته همانطور که گفتیم این تماس ها دوستانه است. همان تماس های دوستانه ای که منجر به اخراج اسکوچیچ از تیم ملی ایران قبل از جام جهانی 2022 شد!

دیدگاهتان را بنویسید