کارلوس کی روش آخرین هادی را زد

کارلوس کی روش آخرین هادی را زد

تیم ملی مصر در خانه با گل به خودی سالیو سیسه مقابل سنگال به پیروزی رسید و شانس خود را برای صعود به جام جهانی 2022 قطر افزایش داد.

* دلیل ناراحتی و عصبانیت برخی از شما خبرنگاران را با وجود پیروزی مقابل تیم ملی سنگال متوجه نمی شوم. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما بهترین تیم زمین بودیم و شایسته این پیروزی بودیم. بنابراین دلیلی برای ناراحتی یا نگرانی نمی بینم، زیرا مصر مقابل تیمی که همین چند هفته پیش قهرمان جام ملت های آفریقا شد، پیروز شد. حالا باید برای بازی برگشت به سنگال برویم و با همه چیز بجنگیم تا از تنها گلمان در بازی رفت برای صعود به جام جهانی دفاع کنیم.

* در این دیدار موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، گاهی حمله می کنیم و گاهی باید از دروازه خود دفاع می کنیم که طبیعی است. اکنون در داکار مسابقه داریم، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بازیکنان باید بیش از 100 درصد خودشان را نشان دهند. کار من تصمیم گیری فنی است، تصمیماتم را با رسانه ها در میان نمی گذارم و اگر شما به عنوان خبرنگار کار من را قبول نکنید، می بینم که چه می نویسید. من مثل یک خواننده هستم، می خوانم و شما باید در مورد کار نظر بدهید یا نه، اما هیچ وقت تصمیمات هنری ام را با رسانه ها مطرح نکرده ام.

* آیا در طول مسابقه عصبی هستید؟ من 44 سال سابقه مربیگری دارم و در بیش از 2000 بازی بین المللی بازی کرده ام. من تنها مربی ای هستم که به چهار جام جهانی رسیدم که شامل 2002 با آفریقای جنوبی، 2010 با پرتغال و 2014 و 2018 با ایران شد و از نظر نتیجه جزو 10 مربی برتر جهان هستم.

دیدگاهتان را بنویسید