شوک بزرگ برای استقلال؛ تغییر مدیرعامل کار را برای “آبی ها” سخت کرد.

شوک بزرگ برای استقلال؛  تغییر مدیرعامل کار را برای “آبی ها” سخت کرد.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال یکی از بازیکنان خوب فصل گذشته این تیم بود. جلالی اگرچه نیم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت و راهی تیم ملی شد.

این بازیکن در ابتدای لیگ بیست و یکم از سایپا جدا شد و به استقلال پیوست به شرطی که قرارداد منعقد شده بین احمد مددی مدیرعامل وقت باشگاه و مدیران سایپا قسط دوم مبلغ توافق شده پرداخت شود. به حساب Orange Posh Club در تاریخ 30 ژوئن و غیره. در این صورت جلالی بازیکن سایپا است و باید به آن تیم برگردد.

مدیران استقلال تا زمان مقرر نتوانستند این پول را به حساب سایپا واریز کنند و به همین دلیل مدیران باشگاه سایپا در این خصوص اظهار نظر کردند. صحبت های مدیران استقلال و سایپا از حدود 10 روز پیش برای قرارداد جدید جلالی از سر گرفته شد و دو طرف به توافقات جدیدی دست یافتند اما حالا چیزی همه چیز را به بن بست کشیده است.

مدیرعامل کارخانه سایپا روز گذشته تصمیم به تغییر مدیریت این باشگاه و انتصاب مدیرعامل جدید این باشگاه گرفت. تغییر در هدایت سایپا مذاکرات با استقلال را به تاخیر می اندازد. مدیران استقلال حالا مجبورند با مدیریت جدید سایپا وارد مذاکره شوند و شکل جدیدی از توافق را پیشنهاد کنند.

بدون شک مدیریت جدید باشگاه فوتبال لیگ یک تهران نظرات متفاوتی در مورد بازیکنان خواهد داشت و این موضوع روی کار ابوالفضل جلالی نیز تاثیرگذار خواهد بود. مدیران استقلال اکنون باید برای توافق با سایپا از نو مذاکرات را آغاز کنند و باید دید در روزهای آینده در این زمینه چه اتفاقی می افتد.

جلالی در حال حاضر بازیکن باشگاه سایپا محسوب می شود و در صورتی که استقلالی ها رضایت نارنجی پوشان را نگیرند، اجازه استفاده از او در لیگ بیست و دوم را نخواهند داشت. خود جلالی علاقه زیادی به ادامه حضور در استقلال دارد اما او و مدیران استقلال باید رضایت باشگاه سایپا را در این زمینه جلب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید