محرومیت جوانان سی سخت از ورزش های آبی/ فقط استخر سی سخت 3 سال است که غیر فعال است + جزئیات


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822637

تنها استخر سی سخت که روزگاری میزبان جوانان دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بوده حدود سه سال است که تعطیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ شهرستان سی سخت مرکز شهرستان دانا با ظرفیت گردشگری خود در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران زیادی از سراسر استان است.

این شهر توریستی سی سخت مشکلات زیرساختی دارد که نیاز به توجه بیشتری دارد.

یکی از زیرساخت های لازم برای جوانان و نوجوانان هر شهری زیرساخت های ورزشی است که برای تفریح ​​کامل و تفریح ​​سالم لازم است. وجود استخر یکی از زیرساخت هایی است که شهر سی سخت حدود 3 سال است که از آن بی بهره بوده است.

استخر سی سخت که روزگاری میزبان جوانان و نوجوانان زیادی از سراسر استان بود، حدود 3 سال است که غیر فعال است.

پس از فوران تاج در سال 1377، استخر سی سخت غیرفعال شد و زلزله سال 1378 بر رکود آن تأثیر گذاشت و اکنون این شهر و جوانانش از استخر محروم هستند.

نظری مدیر تربیت بدنی شهرستان دنا گفت: بنا به دلایلی تاکنون مناقصه ای برای تعمیر برگزار نشده و قرار است با موافقت مدیر کل ورزش و جوانان در 13 اردیبهشت ماه مناقصه انجام شود. استان.”

وی افزود: بخش عمده ای از خسارت های استر سی سخت به دلیل تعطیلی اداره تربیت بدنی است. همچنین زیرساخت های خوبی برای جوانان این شهرستان است.

نظری با اشاره به اینکه پیگیر بازگشایی استخر سی سخت هستیم، گفت: استخر سی سخت مشکل جدی ندارد و نیاز به تعمیرات جزئی دارد که باید در اسرع وقت اعلام شود و امیدواریم تا پایان خرداد ماه به بهره برداری برسد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید