سرنوشت مدیرعامل پرسپولیس تغییر کرد؛ قرمزها مقابل مدیرعامل استقلال

سرنوشت مدیرعامل پرسپولیس تغییر کرد؛  قرمزها مقابل مدیرعامل استقلال

ظاهرا تلاش های وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به نتیجه نرسید و با وجود مذاکره با چند گزینه، خبری از انتخاب مدیرعامل نیست. سجادی روز گذشته اعلام کرد که صدری در حال حاضر به عنوان مدیر باشگاه مشغول به کار است (تا زمانی که دوره قانونی او به پایان رسیده باشد!) و احتمالاً چند نفر برای تصمیم گیری درباره مدیریت باشگاه به هیئت مدیره اضافه خواهند شد اما به این ابهام پاسخی نداد. . چرا پس از گذشت زمان نسبتاً قابل توجهی هنوز گزینه های مناسب حتی برای هیئت مدیره پیدا نکرده اند.

دیروز اما اتفاق جالبی افتاد. مهرعلی برانچشمه، رئیس فدراسیون ورزش های زرهانه که گزینه ای برای اداره پرسپولیس بود، در برنامه ورزش و مردم از رد پیشنهاد وزیر ورزش خبر داد. اما نکته مهم صحبت های او مربوط به مدیرعامل استقلال بود. او گفت: “ایرلو به عنوان یک باشگاه و مدیر فوتبال در این مدت وضعیت استقلال را تا حد زیادی بهبود بخشیده است.” واقعا کار می کند. او حتی پیشنهاد داد که به اینجا بیاید و من کمک خواهم کرد اما افراد بهتر از من می توانند در این باشگاه کار کنند زیرا پرسپولیس به کمک بیشتری نیاز دارد.

این گفتگو موجی از انتقادات را از مدیرعامل استقلال در فضای مجازی به راه انداخت؛ همانطور که پیش از این شایعه شده بود که آیرلو به دلیل روابط خوبش با باران چشمه درگیر گفتگو با مدیرعامل پرسپولیس شده است، حالا مشخص شده که این شایعات صحت دارد. جالب اینجاست که برخی معتقدند حمایت های اخیر مربیان و بازیکنان پرسپولیس از صدری نیز مانع از انتخاب باران چسمه به عنوان گزینه مدنظر مدیرعامل تیم رقیب شده است، ائتلاف پرسپولیس پاسخ داده است!

دیدگاهتان را بنویسید