واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اقدام جنجالی مدیرعامل استقلال

واکنش مدیرعامل پرسپولیس به اقدام جنجالی مدیرعامل استقلال

افشین پیروانی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: مقابل تیم خوب مس رفسنجانی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را از آن خود کنیم.
او گفت: ما درباره تیم خود صحبت می کنیم و تمرکزمان روی پرسپولیس است. سعی می کنیم بیشتر کار کنیم و کمتر صحبت کنیم. ما هیچ اعتراضی به برنامه مسابقات نداریم، یک هفته قبل از استقلال و یک هفته بعد از آنها فرصت داریم و همه باید تمکین کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در گفت و گو با مدیرعامل استقلال در جمع خبرنگاران به حاشیه گفت: فقط می گویم حرکت خوبی نبود و شخصا از بانوی مسئول این اتفاق عذرخواهی می کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با صنعت نفت قبل از بازی با استقلال یا بعد از بازی آنها مهم است، گفت: برای ما فرقی نمی کند، ما پرسپولیسی هستیم و سعی می کنیم هر بازی را ببریم، حالا چه بازی بعد از بازی. بازی مستقل باشد یا قبل از بازی آنها.

وی در پاسخ به این سوال که اتفاقات قبل از دربی حساسیت این بازی را افزایش نمی دهد؟ او گفت: «ما سعی می کنیم در مورد کسی صحبت نکنیم. هفته آینده با تیم خوبی در صنعت نفت بازی می کنیم و خدای نکرده در یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به اینکه ربیع در نشست خبری بعد از بازی گفت پرسپولیس در مرحله گل دوم بازی عادلانه ای ندیده است، گفت: ربیع نظر خود را اعلام کرد، این تیم تیم خوبی دارد و من آرزوی موفقیت برای آنها

دیدگاهتان را بنویسید