مدیرعامل پرسپولیس به شایعات جنجالی درباره یحیی واکنش نشان داد

مدیرعامل پرسپولیس به شایعات جنجالی درباره یحیی واکنش نشان داد

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات شب گذشته فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه اگر کار برخی مربیان را در زمین انجام دهد به دار آویخته می شود و ظاهرا کنایه اش گل محمدی است: او نظرش را گفته و دلیلش هم باید از این باشد. او پرسید چرا درباره این مسائل صحبت می شود اما می توانید از کسانی که در فوتبال هستند برای گل محمدی بپرسید. او همیشه به همه احترام گذاشته و یکی از کم حرف ترین مربیان حال حاضر لیگ ایران است.

وی در خصوص اینکه گفته می شود گل محمدی به دلیل اتفاقات بازی با استقلال سه جلسه برکنار می شود، افزود: کسانی که این حرف ها را می زنند باید افراد سکولار باشند که قبل از رفتن به جلسه حکم را می دانند. طرح این مسائل یک سری علوم است که ما نداریم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان توضیح داد: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم و آنچه آقای گل محمدی بخواهد انجام می دهیم. با مهدی ترابی و خیلی از بازیکنان دیگر صحبت کردیم و به زودی قرارداد را امضا خواهیم کرد.

درویش با بیان اینکه در دیدار مقابل هواداران با وجود اینکه تماشاگر نبودیم، هواداران زیادی حضور داشتند، گفت: ما میزبان این دیدار نبودیم اما به ما گفتند که کادر باشگاه می تواند در ورزشگاه حضور داشته باشد. اعلام کردیم از آنجایی که اکباتان شهری است و جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند، کنترل تماشاگران در صورت حضور تماشاگران دشوار است، اما در دیدار مقابل صنایع اراک که میزبان آن هستیم، قطعا هواداران ما حضور خواهند داشت و تمام امکانات لازم را فراهم خواهند کرد. شرایط برای راحتی آنها ..

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به اینکه برخی رسانه ها از نزدیک بودن مشاور جدیدش به وزارت ورزش و علی کریمی خبر دادند، خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا برخی می خواهند پرسپولیس را به حاشیه برانند. ما تاریخ را برای همه به ارمغان خواهیم آورد. من با علی کریمی رابطه خیلی خوبی دارم و تعجب می کنم که نوشته اند مشاور آورده ایم تا از انتقادات آقای کریمی در امان بمانیم. من از سال 64 مدیر بسکتبال پرسپولیس هستم و نزدیک به دو دهه است که با پیشکسوتان پرسپولیس ارتباط خوبی دارم، پرسپولیس خانه آنهاست و ما مستاجر هستیم.

وی ادامه داد: هوردبین که شناسنامه پرسپولیس است در این باشگاه حضور دارد اما برخی انتقاد می کنند که چرا او را به باشگاه آورده اید. آیا ما یک هوردبین قدیمی داریم؟

درویش در خصوص حضور محمد محمدی در دیدارها و مسابقات با او و اینکه آیا او در این باشگاه محاکمه می شود، گفت: از تجربه او استفاده می کنیم و می گوییم عده ای هستند که به دنبال صدور حکم نیستند. من با خیلی از پیشکسوتان هستم، “من با پرسپولیس در ارتباط هستم و آنها پیام می دهند و ما را راهنمایی می کنند، نمی دانم چرا خیلی ها نمی خواهند فضای دوستانه در پرسپولیس باشد و سوالی را مطرح می کنند. .

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره وضعیت گل محمدی گفت: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد و مشکلی نداریم. اگر قرارداد نداشته باشد در پرسپولیس می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید