اقدام باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس مقابل آجورلو; ماجرای مدیرعاملی استقلال پرسپولیس

اقدام باورنکردنی مدیرعامل پرسپولیس مقابل آجورلو;  ماجرای مدیرعاملی استقلال پرسپولیس

شب گذشته پس از پایان جلسه هم اندیشی رئیس سازمان خصوصی سازی با پیشکسوتان استقلال، فیلمی از مدیرعامل استقلال منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد.

ماجرا از این قرار است که آجورلو قبل از شروع مصاحبه خود با رسانه ها، به شیشه قرمز رنگ یکی از میکروفون ها (متعلق به باشگاه خبرنگاران) برخورد کرده و میکروفون را در شیشه جلوی قرمز رنگ که به نظر می رسد نوعی ناشنوایی است، برگرداند. که با واکنش خبرنگار این رسانه نیز مواجه می شود. البته مدیرعامل استقلال بجیر را به خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بازگرداند اما این فیلم منتشر شد. ویدئویی که البته به صورت پاک و بی آب در فضای مجازی منتشر می شود تا به نوعی مشخص شود که اصلا چرا این ویدئو منتشر شده است.

این اقدام جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. لحظاتی پیش رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از حرکت مدیرعامل استقلال روی آنتن زنده فوتبال برتر گفت: آجورلو این کار را برای لایک ها و دنبال کنندگانش در فضای مجازی انجام داد. درویش بارها فضای مجازی را نفرین کرده است. هر چند آجورلو لحظاتی پیش در صفحه اینستاگرام خود بابت این اتفاق عذرخواهی کرد، اما نکته جالب صحبت درویش با مجری برنامه فوتبال برتر بود که گفت: «مدیرعامل استقلال چنین حرکات عجیبی می کند!» فضای مجازی.

باید منتظر ماند و دید این اظهارات ضد و نقیض مدیرعامل پرسپولیس با واکنش آجورلو و باشگاه استقلال همراه خواهد بود یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید