اقدام عجیب مدیرعامل استقلال مقابل پرسپولیس

اقدام عجیب مدیرعامل استقلال مقابل پرسپولیس

در شرایطی که از هفته گذشته زمزمه حضور سردار باران چشمه در پرسپولیس شدت گرفته است، برخی از هواداران پرسپولیس با توجه به تکلیف مدیرعامل آجورلو در عضویت تراکتورسازی، رابطه صمیمانه وی با سردار آجورلو، مدیرعامل استقلال و شواهد خود را در این زمینه عنوان کردند. و Ram.Springs به هیئت مدیره باشگاه معرفی شدند.

اما حالا مهرعلی باران چسمه در گفت و گو با پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم، زوایای بیشتری از این رابطه را فاش کرده و حتی می گوید در پی پیشنهاد سجادی برای مدیرعاملی پرسپولیس با آجورلو صحبت کرده و مدیرعامل استقلال هم او را تشویق کرده است. روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس بنشیند.

باران چسمه که به نظر از عملکرد آجورلو در استقلال راضی به نظر می رسد، گفت: آقای آجورلو در حال ساماندهی باشگاه در استقلال است. در صحبتی که با هم داشتیم [فهمیدم] استقلال را سازماندهی کرده است. او یک باشگاه است، یک فوتبالیست است و می تواند باشگاه را اداره کند.

وی در خصوص گفتگوی تلفنی با آجورلو و پیشنهاد مدیرعاملش در پرسپولیس گفت: او هم به من پیشنهاد داد که بیایم. [پرسپولیس] و من کمک می کنم. اما من واقعاً فکر می کنم مردم در کار کردن در آنجا بهتر از من هستند. چون نیاز به کمک بیشتری برای پرسپولیس وجود دارد.

در نهایت رئیس زورخانه ای تلویحا از استعفای خود از مدیرعاملی پرسپولیس خبر داد و تلویحا گفت که نمی تواند کمک اقتصادی به پرسپولیس کند: «اگر بتوانیم کمکی برای هر دو باشگاه انجام می دهیم، اما مدیرعامل باید فردی باشد که از نظر مالی پول داشته باشد. خیر بیاور. برای حل مشکل تامین منابع پرسپولیس.

با این صحبت ها عمق اختلاف سردار آجورلو با مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس مشخص شد. آنها بر سر انتخاب نماینده و حمایت از محیط زیست با یکدیگر اختلاف نظر داشتند و حالا به نظر می رسد مدیرعامل استقلال تمایلی به ادامه حضور صدر در پرسپولیس ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید