افشاگری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشکلات قرمزها

افشاگری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مشکلات قرمزها

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست با رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ما دعوا می کنیم چون فضا برای درآمدزایی نیست. آنها قبلاً همه جاها را برای درآمدزایی داده اند و پول را گرفته اند. البته باشگاه پول داد و برای خودشان نگرفتند.
وی افزود: از بدو ورود به باشگاه فضاهای درآمدزای جدیدی ایجاد کردیم.مشکلات باشگاه تمام نشده است. البته همه می‌دانند که از زمانی که وارد شده‌ایم، پنجره بسته بودیم. اولی را باز کردیم. دوم شروع شد و اوساگونا محکوم شد. شاید جالب باشه، پنج شنبه پنجره رو باز کردیم، صبح جمعه به من گفتند دوباره پنجره رو ببند! من جمعه گفتم همه ادارات تعطیل است، چطور می توانند پنجره ما را ببندند! حالا از پنجره آخر شاید یکی به دنبال این باشد که استاندارد لولای ما محکم باشد یا نه! ما به هر حال برخی از مشکلات را حل کرده ایم، اما در اینجا با انباشته مشکلاتی مواجه هستیم که بیشتر آنها مالی است. در همین راستا با گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و گفت و گو کردیم. هفته ای سه چهار جلسه در خدمت او هستیم تا برای انتقال باشگاه راهکارهایی پیدا کنیم که خدا را شکر فکر می کنم 40 سال دیگر این اتفاق بیفتد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اطمینان دارم با برنامه ای که سازمان خصوصی سازی ارائه کرده، هم مشکلات مالی حل می شود و هم پرسپولیس به جایگاهی که در آسیا است، می رسد. این مهم جز با همدلی همه با هم میسر نخواهد شد. وقتی همه دست به دست هم بدهیم مشکلات پرسپولیس حل می شود و روزهای طلایی خواهیم داشت. دستم را برای کمک به همه بستگانم دراز می کنم. امیدوارم بتوانیم روزی جشن بگیریم که پرسپولیس دیگر مشکلی نداشته باشد و به دنبال بردن بزرگ ترین بازیکنان دنیا باشیم و دیگر برای قهرمانی آسیا مشکلی نداشته باشیم. این امر مسلماً با تعامل، همکاری و حمایت همه مقامات عالی کشور میسر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید