افشاگری عجیب مدیرعامل پرسپولیس از اتفاقات قبل از دربی

افشاگری عجیب مدیرعامل پرسپولیس از اتفاقات قبل از دربی

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه حساب این باشگاه در روزهای اخیر بسته شده است، می گوید: در 6 روز گذشته تمام حساب های ما بسته شده است. چاره ای نداشتیم. من مدیرعامل زحمت می کشم و با کمک همه پرسنل باید از آنها تشکر کنم که این روزها ساعت 13 بود و هنوز حقوق خود را دریافت نکرده اند. ما بودجه را تامین کردیم و نتوانستیم پول تیم را پرداخت کنیم. هر وقت رفتیم می گفتند تمام حساب های شما بسته شده است.

وی در خصوص طلب دلاری از باشگاه پرسپولیس گفت: مدتی پیش طلبکاری 750 هزار دلار به باشگاه داد و حق با او بود و باید بدهی او پرداخت می شد. هر کس پول می دهد دوست دارد و باید بدهی خود را بپردازد. او را آوردم و مذاکره کردم و حتی چک شخصی ام را هم به او دادم اما ظاهراً وقتی به دادگاه رفتند گفتند که نمی شود رضایت داد چون رضایت مشروط نداریم و یا باید رضایت بدهد یا نه.

مدیرعامل پرسپولیس درباره پرداخت دیروز هم توضیح داد: در آن 6 روز سکته کردیم تا پول بازیکنان را بدهیم. ما سه بازیکن خارجی داشتیم که امروز باید می رفتند و باید دلار به آنها می دادیم. پول ما بسته است و مقررات اجازه نمی دهد پول را در حساب دیگری استفاده کنیم. با کمک جاهای مختلف موفق شدیم این پول را از کانال دیگری به حساب بازیکنان واریز کنیم و دیروز موفق شدیم 10 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. این مشکلات را در هیچ کجای دنیا نمی بینید. از روزی که رسیدیم چقدر پنجره باز و بسته بود و چقدر طلبکار آمد. طلبکار برای 12-13 سال طلبکار است.

دیدگاهتان را بنویسید