ستاره ملی پوش استقلال در یک قدمی فارسی شدن; شوک بزرگ برای هواداران آبی

ستاره ملی پوش استقلال در یک قدمی فارسی شدن;  شوک بزرگ برای هواداران آبی

امید نورافکن ملی پوش 25 ساله کشورمان است که در باشگاه سپاهان بازی می کند. امید نورافکن سابقه بازی در استقلال را دارد و پس از مدت کوتاهی در شارلوا بلژیک با قراردادی قرضی نیم فصل به استقلال بازگشت. او سابقه بازی در تیم ملی فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان و تیم ملی جوانان را نیز در کارنامه دارد و سابقه کاپیتانی تیم ملی امید را نیز در کارنامه دارد.

شنیده ایم امید نورافکن که مدافع چپ همیشگی تیم ملی ایران و اسکوچیچ است با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رابطه صمیمانه ای دارد و حتی به او قول داده تا در بیست و دوم برای تیمش بازی کند. لیگ.

بدیهی است قرارداد نورافکن با سپاهان در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می رسد و البته او فکری برای لژیونر شدن دوباره دارد. حتی اگر با پرسپولیس قرارداد ببندد، حتماً بندی در آن لحاظ می کند تا با رسیدن پیشنهاد شخص دیگری، برود اما …

دو مشکل دیگر بین آنها وجود دارد. اول اینکه پیراهن قرمز امید نورافکن با سابقه بازی در استقلال می تواند میدان های بیشتری برای او ایجاد کند. این بازیکن در سال های اخیر با برخی بازیکنان این تیم مقابل استقلال از جمله وریا گفوری کاپیتان آبی ها درگیری داشته و سرکشی این بازیکن می تواند باعث تصادفات زیادی به خصوص در دربی شود!

از طرفی تجربه نشان می دهد که سپاهانی ها به راحتی دلتنگ بازیکنان کلیدی خود نمی شوند و حتی اگر چند برابر هزینه کنند، ستاره های خود را حفظ کرده یا حداقل آنها را به تیم های رقیبی مانند پرسپولیس نمی دهند.

امید نورافکن اوایل این فصل نیز مورد توجه یحیی قرار گرفت اما به دلیل قرارداد با سپاهان نتوانست پرسپولیسی شود.

یحیی گل محمدی و دستیارانش معتقدند بزرگترین ضربه به پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی بود که نتوانست بازیکنان تاثیرگذاری را برای این تیم بخرد. حالا سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته به جای خریدهای معمول بازیکنان موفق، امتحان خود را پس داده و به تیم ملی بپیوندد.

طبیعتا خرید بازیکن در امید نورافکن هزینه زیادی می طلبد و باید منتظر ماند و دید تا شروع نقل و انتقالات تابستانی جیب رضا درویش پر می شود یا خیر؟!

دیدگاهتان را بنویسید