شوک بزرگ برای ستاره ملی پوش استقلال؛ این ستاره در لیست سیاه قرار دارد

شوک بزرگ برای ستاره ملی پوش استقلال؛  این ستاره در لیست سیاه قرار دارد

سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال پس از پیوستن به مارینرز به عنوان بازیکن، چندین روز در تمرین این تیم حاضر شد اما حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفت. این مدافع باتجربه در آن زمان اعلام کرد که وضعیت روحی و روانی او دلیل عدم حضورش در تمرینات بوده است. نکته جالب اینجاست که یزدانی در این مدت تنها روزهای شنبه برای حضور در پادگان به انزلی می آمد و در تمرینات دریانوردی شرکت نمی کرد.

در چنین شرایطی سیاوش یزدانی با گرفتن کفالت پدرش درخواست معافیت دائم کرد اما درخواستش که در دوران خدمت ارائه شده بود رد شد و نتوانست معافیت خود را بگیرد.

در این شرایط یزدانی مجبور شد به تمرینات ملوان بازگردد و حتی دو جلسه با این تیم تمرین کرد اما رفتار این بازیکن باعث ناراحتی مازیار زارع شد. ملوان سرمربی این تیم که از غیبت یزدانی در تمرینات پیش فصل تیمش ناراحت بود، حالا به وی اعلام کرده که نیازی به حضور او نیست و به مدیران باشگاه نامه داده است که این بازیکن نیاز نیست.

این در حالی است که سیاوش یزدانی هنوز زمان زیادی از خدمت سربازی اش باقی مانده است و با توجه به معافیت سرمربی مارینرز، مشخص نیست که او چه شرایطی پیدا خواهد کرد. در شرایط فعلی طبق قانون باید به پادگان برود اما ظاهرا برخی از مدیران باشگاه ملوان در تلاش برای رفع مشکل هستند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید