ستاره تیم ملی استقلال در لیست سیاه ساپینتو قرار گرفت

ستاره تیم ملی استقلال در لیست سیاه ساپینتو قرار گرفت

ابوالفضل جلالی مدافع 24 ساله استقلال که در شروع لیگ برتر بیست و یکم از سایپا به استقلال پیوست تا 18 تیر 1403 با این باشگاه قرارداد دارد.

نگاهی به وضعیت این بازیکن در فصل جاری و حضورش در تنها 13 بازی برای استقلال که دقایق بسیار کمی را برای این بازیکن به جا گذاشت، نشان می دهد که جلالی از وضعیت فعلی خود در تیم استقلال چندان راضی نیست.

جلالی که پاییز سال گذشته از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی برای جام جهانی دعوت شده بود، سرانجام در مسابقات قطر 2022 فرصتی برای بازی مقابل تیم ملی آمریکا پیدا کرد. حضور درخشان جلالی در تیم ملی مقابل آمریکا. او در سومین بازی تیم خودی هم مورد تحسین بسیاری از علاقه مندان به فوتبال و هم پیشکسوتان این رشته قرار گرفت اما ریکاردو ساپینتو اعتقادی به این بازیکن نداشت.

جلالی که در ماه های قبل از ورود ساپینتو یکی از ملی پوشان استقلال بود، در ابتدای این فصل بیشتر در ترکیب اصلی بازی می کرد اما پس از گذشت چند هفته از شروع مسابقات لیگ برتر، جلالی از این تیم جدا شد. و در نهایت جعفر سلمانی هدایت شما را در گروه 11 نفره استقلال قرار داد. این در حالی است که جلالی چندین بار به عنوان بازیکن ذخیره ظاهر شد اما هرگز نتوانست جایگاه ثابت و مطمئنی در تیم استقلال داشته باشد. او در بسیاری از بازی ها حتی در فهرست 18 نفره هم جایی نداشت (مثل بازی قبلی مقابل آلومینیوم که خط را از دست داد و به اراک نرفت).

از نزدیکان باشگاه استقلال شنیده می شود که این احتمال وجود دارد که در صورت ادامه حضور ساپینتو در فصل آینده در استقلال جلالی، به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

لازم به ذکر است؛ ریکاردو ساپینتو همچنان یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد. قرارداد این مربی نیز در تابستان 1401 به گونه ای منعقد شد که باید تا 18 تیر 1403 به این تیم خدمت می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید