ولوورین های فارسی فارسی برای شکار یانکی های آمریکایی / تا سر حد مرگ، برای تیم ملی ایران!


ساعت: 08:42
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914138

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب به مصاف تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 22:30 امشب (سه شنبه – 17 آذر) در ورزشگاه التمامه دوحه در سومین و آخرین بازی گروه B جام جهانی 2022 – قطر و در دیداری بسیار مهم مقابل آمریکا. تیم ملی فوتبال آمریکا خواهد رفت

جدای از حساسیت های سیاسی و رابطه این دو کشور، نحوه امتیاز گیری پارس ها و یانکی ها در دو بازی اخیر به گونه ای است که امشب هم ایران و هم آمریکا شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی جهان را دارند. جام. تیم ملی ایران تاکنون یک شکست، یک برد و 3 امتیاز کسب کرده و آمریکایی ها با 2 تساوی 2 امتیازی شده اند.


همه فرصتی برای صعود دارند. حتی ولز!

روش یکسان گلزنی هر دو رقیب امشب به هر 4 تیم گروه B شانس صعود داد – البته نه یکسان. ایران با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه شانس بیشتری نسبت به تیم ملی آمریکا دارد تا برای اولین بار به جمع 16 تیم برتر جام جهانی صعود کند اما این به معنای کم بودن شانس آمریکا یا حتی ولزی ها نیست.

از آنجایی که به هفته سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی رسیده ایم، تمامی دیدارهای هر گروه به صورت همزمان برگزار می شود و عملا با این اتفاق تکلیف تیم های ادامه دهنده از گروه B مشخص می شود. دقایقی پس از پایان دیدار ایران – آمریکا و انگلیس – ولز.


fccf70bb a220 429a a7a6 c7a03d8aed14 خبر خاکستری


حاشیه روی متن

حساسیت غیرمعمول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا باعث شد تا بسیاری از کشورها از این دیدار متضرر شوند. از ماجرای غیرمنتظره مخدوش شدن پرچم کشورمان توسط تیم رسانه ای فدراسیون فوتبال آمریکا که واکنش فدراسیون ایران را در پی داشت تا ماجرای تمرین روز یکشنبه یانکی ها در قطر با رفتارهای غیرحرفه ای.

فشار و تاکید رسانه ای در حاشیه نسبت به متن مسابقه، علیرغم موضع گیری های منفی کارلوس کی روش و گرگ برهالتر در مورد مسائل سیاسی، باعث شد که انتظار نبردی سخت، آتش زا، حساس و هیجان انگیز را در شب نه چندان گرمی داشته باشیم. پایتخت زیبای قطر


به ترکیب برنده خود دست نزنید!

هر دو تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا نسبت به دیدار قبل تغییرات زیادی در ترکیب 11 نفره خود نخواهند داشت. پس از شکست سنگین و تحقیرآمیز 6 بر 2 مقابل تیم ملی انگلیس، ایران با نمایشی بزرگ مقابل ولز به 3 امتیاز شیرین دست یافت و یانکی ها با نمایشی درخشان یک امتیاز از مدعی جام جهانی گرفتند.

با توجه به شرایط حساس این دیدار از نظر صعود و همچنین پایان آزمون و خطای سرمربیان، احتمالا تغییر خاصی در ترکیب و ساختار بازی دو تیم ایجاد نخواهد شد و بعید نیست که ایران و آمریکا در آخرین بازی مرحله به مرحله با ترکیب و سیستم مشابه بازی های قبلی خود بازی کنند.گروهی که به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همانقدر که کارلوس کی روش رویکرد موقعیتی سردار آزمون و مهدی طارمی و حرکات انفجاری علی کولی زاده و رامین رضایان را دوست دارد، گرگ برهالتر نیز امید زیادی به درخشش کریستین پولیسیچ، تیموتی وه، وستون مک کنی و سرجیو دست خواهد داشت.


752ab60b 9dd7 4fe4 9798 3d29768c583f خبر خاکستری


برای دومین برد در بازی سوم

تیم های ملی فوتبال ایران و ایالات متحده آمریکا تاکنون دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند. اولین بار در جام جهانی 1998 فرانسه بود که با برتری دراماتیک 2 برنده تیم ملی کشورمان در دیدار قرن به پایان رسید و بار دوم در یک بازی تدارکاتی در 5 دی ماه 1386 بود. که در ورزشگاه رز بول لس آنجلس با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نبرد حیاتی امشب بی شک مهمتر و حساستر از اولین نبرد جام جهانی فرانسه خواهد بود. تیم ملی اکنون در شرایط انتخابی بی نظیری قرار دارد که شانس زیادی برای تاریخ سازی حتی با تساوی دارد. ستاره های خط حمله بی شک یکی از ارکان اصلی پیروزی دراماتیک دیگر و حماسه 8 آذر این بار در قطر خواهند بود.


ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید