نان آمریکایی در بحران است/ یانکی ها به دنبال تجارت بیشتر اسلحه در سراسر جهان هستند


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814673

علیزاده گفت: یک مقام آمریکایی گفت هدف اصلی ما فروپاشی کامل اتحاد جماهیر شوروی است، بنابراین روس ها بارها اعلام کرده اند که اوکراین نباید به ناتو بپیوندد، اما غربی ها نپذیرفتند چون نان آنها در بحران است و این جنگ اتفاق افتاد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده دامگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به نقش آمریکا در تنش های منطقه ای و جهانی اظهار داشت: آنها همیشه در حال جنگ هستند و به طور غیرمستقیم از تجارت جنگ حمایت می کنند که شاید نباشد. آنقدر برای آنها مهم است که اگر این کار را نکنند، ممکن است اسلحه بفروشند.

علی اکبر علیزاده با اشاره به اینکه مردم آمریکا نقشی در حکومت ندارند، گفت: نمونه آن گروه های کارتلی و تاجران بزرگ هستند که اکثرا صهیونیست هستند. آنها قرار بود 3 تریلیون یا 3 تریلیون دلار در افغانستان خرج کنند، اما نکته این بود که سلاح های آنها پول در می آورد، در عراق و همه جنگ هایی که می کردند همین کار را می کردند. آمریکایی ها فقط در 14 روز از زندگی خود نجنگیده اند، بلکه در تمام این سال ها جنگیده اند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی آنها ادامه جنگ است، گفت: اوکراین یکی از همین موارد بحران و فروش تسلیحات آمریکایی است. این وضعیتی است که برای آمریکایی ها پیش آمده است.

علیزاده ادامه داد: قسمت دیگر در بحث روسیه است. پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، پیمان ورشو منحل شد، اما آمریکایی ها نه تنها پیمان ناتو را منحل نکردند، بلکه شروع به گسترش آن کردند، همه کشورهای اروپای شرقی مانند لهستان، اوکراین، گرجستان و مولداوی از روسیه جدا شدند. به ناتو پیوست؛ اوکراین نزدیک ترین نقطه به مسکو در 600 کیلومتری مسکو بود، بنابراین روس ها به این نتیجه رسیدند که امنیت ملی آنها در خطر است و اگر بخواهند سکوت کنند، به زودی اقلیت ها را در روسیه تحریک خواهند کرد.

وی گفت: هدف اصلی ما از هم پاشیدگی کامل اتحاد جماهیر شوروی بود، بنابراین روس ها بارها به اوکراین و غرب گفتند که به اوکراین نپیوندند، اما غربی ها نپذیرفتند زیرا نان آنها در بحران بود و این جنگ رخ داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید