آمریکایی ها به دنبال امتیاز هستند/ غربی ها به خصوص آمریکایی ها بیشتر از ما به رضایت نیاز دارند


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897132

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این مرحله آمریکایی ها برای کسب امتیاز بیشتر دست به بازی سردرگمی می زنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران چیزی جز حق قانونی خود نمی خواهد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا; گفتن مطالبات ایران طمع غرب را تهدید می کند. وی تصریح کرد: مذاکرات به پایان رسیده است و در آخرین ایستگاه مذاکرات به این نتیجه رسیده ایم که اگر غربی ها به ویژه آمریکایی ها حسن نیت و جدیت داشته باشند، می توان به پایان مذاکرات رسید. و قراردادها را امضا کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در این مرحله آمریکایی ها برای کسب امتیاز بیشتر دست به بازی سردرگمی می زنند، افزود: جمهوری اسلامی ایران جز حق مشروع خود چیزی نمی خواهد.

نماینده مردم مشکین شهر در شورای اسلامی افزود: بدیهی است که غربی ها برخی از حقوق قانونی ما را زیر پا گذاشته اند و با تحریم مواد مخدر بسیاری از شهروندان ما به ویژه شهروندان ایرانی را دچار بیماری های صعب العلاج کرده اند. همچنین کودکان بی گناه نیز به دلیل نرسیدن به موقع داروها با مشکل مواجه شده و تعدادی از آنها نیز در این بین جان خود را از دست دادند. آنها باید به خاطر حقی که از ما از دست داده اند به تاریخ پاسخ دهند.

ایران به حق قانونی اسرار دارد و اسرار را حفظ خواهد کرد

وی تصریح کرد: اسرار جمهوری اسلامی در این است که حداقل بخشی از حقوق قانونی خود را تامین کنند، اما مقاومت می کنند و اسرار ایران را بر حقوق خود افراط می پندارند که ماهیت آن افراط و تاریخ پر از استعمار و استکبار است. رفتار .میزبان. اکنون یک کشور و یک نظام سیاسی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که بر حق قانونی خود پافشاری می کند و سعی می کند حق قانونی آنها را که به زعم آنها بیش از حد است، بگیرد. به گفته آنها، رفتار خوب و منطقی این است که دولت و منابع آن را به آنها بسپاریم و سپس به آنها بگوییم که حق با آنهاست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: ایران درباره حق قانونی خود اسرار دارد و اسرار خود را حفظ کرده و برای تامین حق قانونی خود تلاش خواهد کرد.

ایران زیر بار توافقی که به منافع ملی لطمه می زند، نخواهد بود

عباس زاده مشکینی با تاکید بر اینکه ایران زیر بار توافقی که به منافع ملی آن لطمه می زند نخواهد رفت، تصریح کرد: در بحث مذاکره و توافق چه با توافق و چه بدون توافق به دنبال یک نتیجه خوب هستیم. آقایان اسرار دارند، سعی کنید امتیاز بگیرید، امتیاز ندهید، ما رازی برای مذاکره و توافق نداریم و زیر بار توافقی که به منافع ملی لطمه می زند، نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: نیاز غربی ها به ویژه آمریکایی ها به توافق بیشتر از ماست، این خواهد بود که با دست جلو بزنیم و با پا کنار بزنیم.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید