رئیسی: خیلی ها ادعای خدمت به مردم را دارند اما نگاه مادی گرایانه به خدمت دارند. آنها به دنبال منفعت، حزب و جنبش خود هستند

رئیسی: خیلی ها ادعای خدمت به مردم را دارند اما نگاه مادی گرایانه به خدمت دارند.  آنها به دنبال منفعت، حزب و جنبش خود هستند

روز جدید رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی گفت: بسیاری از مردم در این دنیا ادعای خدمت به مردم را دارند. عده ای نگاه مادی گرایانه به خدمت دارند و به دنبال منفعت خود، منفعت حزب و جنبش خود هستند. ما یک نوع خدمت داریم که نوعی دوستی است. مثلاً می گویند ما برای کسی که مسکن، کار، رفاه و… ندارد، متاسفیم و این یک نوع خدمت و یک نوع نگاه انسان گرایانه است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) با حضور در مرقد بنیانگذار انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های امام در هیئت دولت، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) ) گفت: یاد و خاطره شهدای بزرگ قدر به ویژه شهدای دولت را گرامی می داریم. و به روحشان که مظهر خدمت به مردم و ولایت و یک شخصیت واقعی انقلابی و خدمتگزار بودند درود می فرستیم. شناخته شده بودند

وی افزود: جا دارد از امام عزیزمان یادگار که امتیازات خوبی بر اساس امیرالمومنین(ع) و مالک اشتر دادند تشکر کنم. امیدواریم این توافق بین ما و حضرت امیر همیشه وجود داشته باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: حضور اعضای دولت در اولین روز از هفته دولت به ساحت مقدس امام این پیام را دارد که دولت عهد با امام را عهد و پیمانی با همه خوبی ها و ارزش ها می داند. امام دلی برای خدای متعال داشت و عهد با امام عهدی است با همه خوبی ها و ارزش ها. این حضور به معنای التماس از امام خمینی (ره) و شهدا برای کمک به دولت در خدمت به مردم است.

رئیسی گفت: بسیاری از مردم امروز در این دنیا ادعای خدمت به مردم را دارند. عده ای نگاه مادی گرایانه به خدمت دارند و به دنبال منفعت خود، منفعت حزب و جنبش خود هستند. ما یک نوع خدمت داریم که نوعی دوستی است. مثلاً می گویند ما برای کسی که مسکن، کار، رفاه و… ندارد، متاسفیم و این یک نوع خدمت و یک نوع نگاه انسان گرایانه است.

وی افزود: آنچه امام به عموم مردم و دولتمردان آموخت، بندگی خدا بود. تمام اقدامات انجام شده و اقدامات انجام شده را نباید به کسی نسبت داد. باید با عهد امام عهد ببندیم که هیچ یک از خدمات ما سربار مردم نباشد. وظیفه ما باید خدمت به خدا و بهبود زندگی مردم باشد.

رئیس جمهور اضافه کرد: دولت توجه به مردم و ایمان به مردم را سرلوحه کار خود می داند و معتقد است هر جا که اعتماد مردم باشد موفقیت حاصل می شود. امام در جنگ 8 ساله به مردم و جوانان اعتماد کردند و اعتماد آنها باعث پیروزی انقلاب و تثبیت نظام اسلامی شد. هم دوره شکل گیری بود و هم دوره تثبیت اعتماد به مردم و جوانان.

رئیسی اجرای عدالت را یکی دیگر از اصول امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: نکته دیگری که در زندگی امام بود و آموخته های ایشان اجرای عدالت بود. وقتی امام دین را تعریف کرد، عمیقاً معتقد بود که دین باید عملی شود. تفاوت امام در این بود که دین باید در متن جامعه جریان داشته باشد و انسان امروزی بر اساس آن عمل کند و دولتمردان به آن آگاه باشند.

وی افزود: همچنان معتقدیم که دین می تواند به عنوان راهکاری مفید در جامعه پیاده شود. به ما یاد دادند توکل، ایمان به خدا، صبر، ماندن در راه هدف، چه چیزهایی دست یافتنی است و امثال سردار سلیمانی به آن سمت می روند و مدرسه ای در راستای مکتب امام (ره) افتتاح می شود. ).
تفاوت طعم را با پنیر پستو احساس کنید!

دیدگاهتان را بنویسید