آقا تهرانی: به قوانین فضای مجازی در اروپا نگاه کنید، فکر می کنید یک حزب اللهی نوشته است. اما در ایران همه نگران آزادی هستند

آقا تهرانی: به قوانین فضای مجازی در اروپا نگاه کنید، فکر می کنید یک حزب اللهی نوشته است.  اما در ایران همه نگران آزادی هستند

روز جدید مرتضی آقا تهرانی نماینده مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید زیادی بر تنظیم فضای مجازی داشتند و حتی در ابتدای مجلس یازدهم انقلاب فرمودند که باید به دنبال برنامه ریزی کوتاه مدت در این زمینه و آن فضای مجازی باشید. در این زمینه نباید رها شود. اگر به قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است نگاه کنید، فکر می کنید یکی از افراد حزب الله این قوانین را نوشته است. پس چرا اصلاً نمی گویند مخالف آزادی است، اما تا ما بخواهیم در ایران کاری انجام دهیم، همه نگران آزادی هستند.

یکی از اعضای برجسته جبهه پایداری می گوید: جالب است که امروز همان مردمی که قبل از انقلاب سال ها با دیکتاتور موآبی کشور را اداره می کردند، امروز در حسرت آزادی هستند. البته آنها برای جلوگیری از تحقق «ایران قدرتمند» در تلاشند تا در پوشش آزادی، بی قانونی و هرج و مرج ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی با اشاره به جنایت انجام شده در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در شیراز، گفت: : «دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هیچ احترامی ندارند.» و به حرم اهل بیت علیهم السلام می آیند و بزرگترین جنایت را انجام می دهند. منافقین و سفیهانی که اسلام و ایران و این ملت مجاهد را نشناخته اند بدانند که ملت شریف ما همیشه این منافقین و چهره اصلی آنها را می شناسند و همیشه در مقابل آنها ایستاده اند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا جبهه پایداری را راه اندازی کردیم؟ وی تصریح کرد: در روزهای ابتدایی تشکیل جبهه پایداری به دفتر حضرت علامه مصباح یزدی رفتیم که ایشان به ما فرمودند: اصل تشکیل پایداری این بود که تابلویی برپا می کردند که این جمله روی آن نوشته شده بود. اطاعت مطلق از رهبران 2. تبر قیام جویان 3. تبر خط انحراف. اگر بررسی کنیم، می بینیم که در این سال ها که از تشکیل و فعالیت جبهه می گذرد، متوجه می شویم که این سه اصل همواره در جبهه پایداری مورد توجه بوده و حداکثر تعهد به آن ها بوده است و شاید خشم از روند غرب و حملات گروه های ضد اسلامی و ضد ایرانی در جبهه پایداری ریشه در پایبندی ما به این اصول دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم که خط انحراف همیشه وجود داشته باشد و در هسته جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند به همین دلیل است که ارائه قرائت انحرافی از واقعیات مستمر به دنبال آن است. تا همه چیز را وارونه جلوه دهد تا آب گل آلود شود، ماهی دلخواهش را بگیرد. انحراف در واقع یک خطر جدی است. می بینید که گاه حتی کسانی که در سال های اول انقلاب یا حتی قبل از انقلاب از یاران امام بودند چگونه دچار انحراف شده اند و با چه ترفندهایی سعی می کنند با انحراف زندگی حضرت امام رضوان سخنان انحرافی خود را بر کرسی بنشانند. خداوند از آن راضی باشد. و اینکه ما نظاره گر هستیم که دشمنان چگونه به دنبال تحریف تمام دستاوردهای پس از انقلاب و تمام پیشرفت هایی هستند که با تحریف واقعیت ها محقق شده است. خوب، دلیل ایجاد یک جبهه پایدار برای تشخیص قیام و انحراف با اطاعت بی چون و چرا از رهبری و سپس دستور دادن به آن است.

وی افزود: باید علل حوادث و سیاست های نظام اسلامی را بشناسیم و درک کنیم تا بتوانیم در مقابل این امواج حملات ناجوانمردانه که دشمن برای تضعیف انقلاب و جلوگیری از شکل گیری «ایران قدرتمند» طراحی کرده است، مقاومت کنیم.

وی با اشاره به بیانیه جبهه پایداری گفت: در بخشی از بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی که برگرفته از بیانات ائمه انقلاب و حضرت علامه مصباح یزدی (ره) است، آمده است. اشاره کرد که مواظب باشید اشتباه نکنید و جهل نشان ندهید که اگر ادراکی باشد می تواند به درستی تحلیل کند که همیشه این هشدارها را در برنامه های خود داشته باشیم. علامه مصباح یزدی علاوه بر این توصیه به بصیرت، همیشه می فرمودند که در مجالس یک نماز بخوانید و یادتان باشد نام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را ذکر کنید. بصیرت و دین دو چیزی است که می تواند ما را در این جهاد تبیین موفق کند و دلهایمان را به نور ایمان روشن کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی گفت: باید مراقب باشیم و بدانیم که بصیرت به راحتی به دست نمی آید. بسیاری از مردم در نهایت سیاست را در وادی خراب می کنند و ما دیدیم که آنها کم نیستند. انسان هر لحظه در دو راه قرار می گیرد و هر لحظه مورد آزمایش قرار می گیرد و البته کسانی که برادران شیطان هستند، مردم را در بدی یاری می دهند و مثال اتم و اکمل قی در مقابل ولایت می ایستند و اینها یاغی هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ملت ایران در انقلاب اسلامی حاکمیت طاغوت را از دستان خود گرفت و با رهبری امام آن را به دست مردم خود سپرد که این حاکمیت باید در همه امور جاری باشد. اما در 20 سال اخیر متاسفانه حاکمیت فضای مجازی به صهیونیست ها و غربی ها داده شده است. در تمام دنیا قوانین و مقرراتی برای فضای مجازی وجود دارد. بارها گفته ام که در خود آمریکا که امروز نسخه آزادی بی چون و چرای فضای مجازی را برای ما تجویز می کند، 270 ماده قانونی در این باره نوشته شده و مجلس آمریکا آن را تصویب کرده است. مثلاً اگر فردی در فضای مجازی مطلبی را به گونه ای ارائه کند که ایران و سیاست های کشور در آن مقاله حمایت شود، جرم محسوب می شود و با آن برخورد می کند. با این تفاسیر نمی دانم برخی غربی ها که امید و آرزویشان آمریکایی شدن است و در عین حال برای بی قانونی نگه داشتن فضای مجازی تلاش می کنند چگونه این تناقضات را هضم می کنند. از نظر آنها اگر آمریکا خوب است، قوانین و مقرراتش هم باید خوب باشد. چه خوب است که آمریکا برای قانونی کردن فضای مجازی خود اقدام کند. اگر قانونی شدن فضای مجازی در ایران را دنبال کنیم بد است؟ به عقیده برخی، مرگ خوب است; اما فقط برای همسایه!

وی در ادامه افزود: در همین راستا رهبر معظم انقلاب بر تنظیم فضای مجازی تاکید زیادی داشتند و حتی در ابتدای مجلس یازدهم انقلاب فرمودند که در این زمینه به دنبال برنامه ریزی کوتاه مدت باشید. و اینکه فضای مجازی نباید اینگونه رها شود. اگر به قوانینی که در اروپا در مورد فضای مجازی نوشته شده است نگاه کنید، فکر می کنید که یک فرد حزب اللهی آنها را نوشته است. پس چرا اصلاً نمی گویند مخالف آزادی است، اما تا ما بخواهیم در ایران کاری انجام دهیم، همه نگران آزادی هستند. اگرچه اساساً انقلاب اسلامی برای غلبه بر محیط خفقان‌آوری که توسط پهلوی‌ها ایجاد شده بود، آمد. جالب اینجاست که امروز همان مردمی که سالها قبل از انقلاب با دیکتاتور موآبی کشور را اداره می کردند، امروز در حسرت آزادی هستند. البته آنها برای جلوگیری از تحقق «ایران قدرتمند» در تلاشند تا در پوشش آزادی، بی قانونی و هرج و مرج ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی نیز گفت: شیاطین طبق آیات قرآن کریم به برادران خود کمک می کنند که گمراه شوند و شکست نخورند و یکی از ویژگی های شیطان این است که او نیست. اصلاً مدارا کرده و نمی کند در این موضوع کوتاهی می کند، اگر به شبکه های غربی نظام نگاه کنیم، می بینیم که هر روز می گویند جمهوری اسلامی تمام شده و در شرف سقوط است و این را برای 40 سال و وظیفه ماست که در مقابل آنها احساس ضعف و خستگی نکنیم.

وی در پایان گفت: قانون اساسی ما علاوه بر برخورداری از حمایت مردم، مورد تایید مرجعیت نیز قرار گرفته است. این بدان معناست که نظامی که امام پایه گذاری کرد بر اساس دین مبین اسلام است که مردم متدین و مسلمان ما با تصویب قانون اساسی بر آن ایستادند و همچنان شاهد درخشش مردم در شورش ها و فراهم آوردن وسایلی برای تقویت نظام هستیم. ،

دیدگاهتان را بنویسید