تمرین سبک و مسابقه سنگین برنامه تیم ملی در روز شکار عقاب / بچه های ایران با پیراهن نیروی دریایی در جنگ با عقاب های سرخ


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884572

تیم ملی والیبال ایران امشب به مصاف لهستان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت 23:30 امروز (30 تیر، پنجشنبه) به وقت تهران در سالن یونیپول بولونیا به مصاف تیم دوم مرحله مقدماتی تیم ملی لهستان می رود.

ملی پوشان کشورمان امروز پس از صرف صبحانه برای تحلیل و بررسی آخرین برنامه ها و توصیه های فنی کادر فنی برای رویارویی با لهستانی هایی که با تمام توان برای پیروزی و راهیابی به نیمه نهایی آمده اند، به جلسه می روند و بررسی خواهند کرد. سپس یک ساعت تمرین سبک در اتاق ریکاوری اصلی مسابقات برگزار خواهند کرد.

شاگردان آتای پس از صرف ناهار و استراحت چند ساعته از ساعت 19 به وقت محلی راهی سالن مسابقات می شوند تا در مهمترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مقابل تیم ملی لهستان که پیروز شده است صف آرایی کنند. چندین قهرمانی جهان و مدال های المپیک.

تیم ملی والیبال کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف تیم ملی آمریکا می رود و در صورت شکست با کسب عنوان هفتمی لیگ ملت های والیبال 2022 به کار خود پایان می دهد.

بر اساس اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم ایران برای بازیکنان با پیراهن آبی تیره و تیم لهستان پیراهن قرمز رنگ به تن خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید