غیرممکن ها با اصل «ما می توانیم» امکان پذیر است/ اضافه شدن 91 خودروی سنگین و سبک سنگین به چرخه نیروی دریایی سپاه

ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791164

سردار تنگسیری در مراسم افتتاحیه آخرین دستاورد سپاه در بندرعباس:

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بر اساس اصل «ما می توانیم» همه کارهای غیرممکن و سخت ممکن و آسان است، گفت: 91 واحد از انواع تجهیزات مهندسی اعم از سنگین و سبک سنگین در کلاس های مختلف بازسازی شد. و سازمان مهندسی پدافند غیرعامل و پدافند دریایی سپاه به چرخه خودرو اضافه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مراسم افتتاح ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مهندسی و پشتیبانی رزمی بازسازی شده با حضور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ندسا برگزار شد.

در این مراسم 91 خودروی سنگین و نیمه سنگین بازسازی شده شامل تراکتور و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از کلاس های مختلف تجهیزات نظامی و حفاظت غیرعامل که توسط مهندسان و کارگران مجرب، وفادار و انقلابی بازسازی شد، رونمایی و نصب شد. خودرویی با این قدرت اضافه شد.

دریادار تنگسیری در این مراسم با تقدیر از این کار جهادی گفت: ناوگان سپاه با توجه به رسالت ذاتی در خلیج فارس و تنگه حساس هرمز به انواع خودروهای سنگین و سبک سنگین برای انتقال و حمل تجهیزات عملیاتی و رزمی نیازمند است. مناطق صعب العبور، جزایر و سواحل بنادر جنوبی در زمینه توسعه، سکونت، محرومیت زدایی، فعال سازی اسکله ها، لایروبی دریاچه ها، احداث دیوارها و کانال های دفاعی و سایر تأسیسات مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بر اساس اصل «ما می‌توانیم» همه کارهای غیرممکن و سخت ممکن و آسان است، افزود: بازسازی این ماشین‌ها و آدمکش‌ها در گذشته توسط گروه‌های خارج از سپاه انجام شده است. اما امروز به همت افسران جوان و متخصص و تخصصی شدن آموزش های مهندسی نیروی دریایی سپاه و با استفاده از اصل «ما می توانیم» و با نگاه به ظرفیت و توان داخلی، امروز این موضوع را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهیم. الهی، بازسازی کلیه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در گروه مهندسی شهدای خلیج فارس نیروی دریایی سپاه انجام می شود و همکاران ما بر اساس اصل «اقتصاد مقاومتی» توانسته اند صرفه جویی قابل توجهی داشته باشند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش از تمام توان خود برای بازسازی تجهیزات مهندسی خود استفاده کرده است، گفت: از انواع ماشین آلات مهندسی اعم از سنگین و سبک سنگین در کلاس های مختلف بازسازی و به چرخه خودرو اضافه می شود. سازمان مهندسی رزم و پدافند نیروی دریایی سپاه

امیر دریادار دوم ایرانپور فرمانده مهندسی نیروی دریایی سپاه در گزارشی از اجرای این پروژه بزرگ گفت: پروژه بازسازی ماشین آلات سنگین در گروه مهندسی شهدای خلیج فارس و علاوه بر ارتقاء فنی و تخصصی انجام شد. توانمندی نیروها و افزایش تجربه و تقویت روحیه خودباوری، با اجرای این بازسازی ها صرفه جویی مالی قابل توجهی در حوزه اقتصادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید