می توانیم با دلالان دیگر همکاری کنیم/ بازگشت دایی به پرسپولیس امکان پذیر نیست

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800138

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: این مسائل چرخه اداری دارد و اتفاقی نیست که بخواهم چیزی را بردارم و جای دیگری بگذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدرضا درویش درباره حضورش در پرسپولیس گفت: با تصمیمات سجادی برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و همچنین استفاده از تمام پتانسیل اهالی فوتبال به ویژه پرسپولیسی ها، با چالش های زیادی روبرو هستیم. حمایت و رضایت تیم “این مشکلات را یکی یکی حل کنید همچنین تمرکز سجادی وزیر ورزش و کمیسیون فرهنگی و ورزش مجلس از دیگر دغدغه های همه مردم و هواداران پرسپولیس است و می خواهیم این مشکلات را حل کنیم. برای اطمینان تیم و هواداران.

وی در مورد نحوه کار آنها در کوتاه مدت و اینکه گفته می شود قرارداد پرسپولیس لغو شده است، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، اما کارگروه های حقوقی و اقتصادی موازی در باشگاه وجود دارد که در صورت امکان. برای ادامه همکاری با همان اسپانسر یا کار با دلال های دیگری که می خواهند در پرسپولیس باشند. مشکلات زیادی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که باید آنها را حل کنیم. وظیفه خودم می دانم که از آقای صدری، دوست و برادرم که تا دیروز در باشگاه پرسپولیس زحمات زیادی کشید، تشکر کنم.

درویش درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند به لیگ قهرمانان آسیا برگردد و چقدر می توان به آن امیدوار بود، گفت: این مسائل چرخه اداری دارد و اتفاقی نیست که می خواهم چیزی را بگیرم و در جای دیگری بگذارم. فرآیند اداری باید تکمیل شود. ما از وکلای مجربی که داریم استفاده خواهیم کرد. از کسانی که سال هاست روی چنین موضوعاتی کار می کنند و با قوانین بین المللی ورزش آشنا هستند دعوت می کنیم تا ببینند راه حلی وجود دارد یا خیر. ما تمام وقت و تلاش خود را صرف حل این مشکل می کنیم که یک مشکل بسیار بسیار جدی است و تلاش می کنیم این مشکل را حل کنیم. می دانم که نه تنها باشگاه پرسپولیس، بلکه وزارت ورزش، دولت و خانه ملت هم برای حل این مشکل تلاش زیادی می کنند.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس در گفتگو با شبکه سه در خصوص شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس به جای یحیی گل محمدی گفت: چنین چیزی امکان ندارد. گل محمدی و کادر فنی آنها به گفته آنها علی دایی یکی از بهترین کادر فنی ایران و آسیاست و با این کادر برای کسب ششمین عنوان قهرمانی بیشتر تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید