جبران «تعطیلی آموزش و پرورش» امکان پذیر نیست/ مردم دیگر تحمل فشار اقتصادی را ندارند


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807627

نماینده یزد و اشکذر در ستاد مبارزه با کرونا استان:

جوکار با اشاره به اینکه دولت ها نمی توانند خسارت کامل تاج و تخت را جبران کنند، گفت: مردم نمی توانند فشار اقتصادی بیشتری را تحمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمدصالح جوکار صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد که با حضور فرمانده ستاد ملی ولیعهد برگزار شد، اظهار داشت: در ایام اپیدمی ولیعهد، تمامی کادر پزشکی به آنها رسیدگی می کنند. زمینه را برای مدیریت شبانه روزی این بیماری فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم و بنگاه ها در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند، افزود: در این دو سال فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و برخی از مشاغل واقعا به طور کامل تعطیل شده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و ناحیه ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کاری کنیم که فشار اقتصادی بیشتر بر مردم وارد نشود، گفت: مردم واقعاً دیگر تحمل سختی و فشار اقتصادی بیشتر را ندارند به طوری که هنگام بحث در مورد پروتکل ها و محدودیت های بهداشتی باید به این موضوع توجه کنیم.

جوکار با بیان اینکه امروزه بسیاری از بازارهای تجاری رونق دارند، گفت: در استان یزد یکی از زمینه های بسیار خوب برای اشتغال زایی در صنعت گردشگری است که با مشکلات بسیار جدی و بزرگی نیز مواجه است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جبران این خسارت به طور کامل اجرا نشده است، گفت: این بیماری به این راحتی از جامعه محو نمی شود و پایان نمی یابد و هر بار گونه جدیدی را مشاهده می کند. در حوزه بهداشت و درمان باید اقداماتی برای کنترل بیماری انجام شود.

او گفت: “تاج به هیچ وجه بیماری نیست که بتوانیم آن را ریشه کن کنیم، از جمله فلج اطفال.”

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخشداری ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز متاسفانه روند آموزشی ما تعطیل است، گفت: تعطیلی آموزش در سال های آینده زیان های خود را نشان می دهد و پس از آن نیست. . واقعاً می توان جبران کرد.

جوکار بر لزوم آموزش همگانی مردم علیه ولیعهد تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیت رسانه ملی استفاده شود و برنامه های روز افزون در این زمینه منتشر شود.

رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، واکسیناسیون در این سطح عالی را یکی از ارزشمندترین اقدامات دولت سیزدهم دانست و گفت: در شرایط تحریم، حجم زیادی از کار سخت بود.

متاسفانه برخی از اقشار مردم هنوز این واکسن را دریافت نکرده اند و این خطرناک ترین مشکلی است که در جامعه می توانیم داشته باشیم. همه ما در اینجا باید اهمیت استان را تفسیر کنیم و با الگوبرداری از مقام معظم رهبری باید سریعاً برای دریافت واکسن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید