بر اساس اصل «ما می توانیم»، چیزهای غیرممکن و دشوار ممکن و آسان می شوند

ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790317

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با تلاش افسران جوان و متخصص و آموزش های تخصصی مهندسی نیروی دریایی سپاه و شعار «ما می توانیم» صرفه جویی قابل توجهی در اصل «اقتصاد مقاومتی» در ناوگان سپاه صورت گرفته است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاح ماشین آلات مهندسی سنگین و نیمه سنگین و بازسازی نبرد بازسازی شده با حضور امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ندسا برگزار شد.

در این مراسم 91 خودروهای سنگین و نیمه سنگین اعم از تراکتورهای سنگین و نیمه سنگین و ماشین آلات کلاس های مختلف تجهیزات نظامی و حفاظت غیرعامل بازسازی شد که توسط مهندسان و کارگران زبده، وفادار و انقلابی بازسازی شد. این قدرت اضافه شد

دریادار تنگسیری در این مراسم با تقدیر از این کار جهادی گفت: ناوگان سپاه با توجه به رسالت ذاتی در خلیج فارس و تنگه حساس هرمز نیازمند انواع خودروهای سنگین و سبک سنگین برای انتقال و حمل تجهیزات عملیاتی و رزمی است. مناطق صعب العبور، جزایر و سواحل بنادر جنوبی در زمینه توسعه، سکونت، محرومیت زدایی، فعال سازی اسکله ها، لایروبی دریاچه ها، احداث دیوار و کانال های دفاعی و سایر تأسیسات مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده ناوگان سپاه با بیان اینکه بر اساس «ما می‌توانیم» همه کارهای غیرممکن و سخت ممکن و آسان است، افزود: به همت افسران جوان و متخصص و تخصصی شدن آموزش مهندسی نیروی دریایی سپاه و استفاده از اصل “ما می توانیم” و با نگاه به ظرفیت و توان داخلی، این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دادیم و امروز با موفقیت الهی، بازسازی کلیه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در گروه مهندسی شهدای فارس انجام می شود. خلیج‌فارس نیروی دریایی سپاه و همکاران ما بر اساس اصل «اقتصاد مقاومتی» توانسته‌اند صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه نیروی دریایی ارتش از تمام توان خود برای بازسازی تجهیزات مهندسی خود استفاده کرده است، گفت: از انواع ماشین های مهندسی اعم از سنگین و سبک سنگین در کلاس های مختلف بازسازی و به نیروی دریایی ارتش اضافه می شود. چرخه خودرو سازمان نظام مهندسی پدافند و پدافند غیر عامل.

امیر دریادار دوم ایرانپور فرمانده مهندسی نیروی دریایی سپاه در گزارشی از اجرای این پروژه بزرگ گفت: پروژه بازسازی ماشین آلات سنگین در گروه مهندسی شهدای خلیج فارس و علاوه بر ارتقاء فنی و تخصصی انجام شد. توانمندی نیروها و افزایش تجربه و تقویت روحیه خودباوری، با اجرای این بازسازی ها صرفه جویی مالی قابل توجهی در حوزه اقتصادی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید