ما هنوز چیزهای زیادی برای ارائه داریم بدون محدودیت/ما آینده ای نساخته ایم و به جایی که بودیم بازگشته ایم


ساعت: 11:33
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885303

مربی و کارشناس بسکتبال ایران گفت: اگر حامد حدادی را از بسکتبال بگیریم فکر می کنم چیزی باقی بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهران خاتمی مربی و کارشناس بسکتبال ایران درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: بازیکنان بهترین عملکرد خود را نداشتند و با نگاهی به جدول متوجه می شویم استرالیا خودش را به آسیا تحمیل کرده است. اگر حمایت بهتری داشتیم قطعا نتیجه بهتری می گرفتیم. ما نتوانستیم نسل جدیدی تربیت کنیم. در سال 1396 مربیگری این تیم را برعهده داشتم و اسکلت تیم هم همینطور است. در آن زمان تیم ایران نایب قهرمان شد.

وی همچنین گفت: اگر حامد حدادی را از بسکتبال خارج کنیم فکر می کنم چیزی باقی می ماند. ما به بازیکنان دیگر فرصت نداده ایم. کسی که یک دقیقه بازی کرد، همان کسی است که 40 دقیقه در زمین بود. باید بازی های تدارکاتی بیشتری انجام می دادیم. اگر برنامه ریزی نکنید، این نتیجه است.

خاتمی درباره تغییرات در فدراسیون گفت: آنها انتخاب های اشتباهی کردند اما تمام تلاش خود را کردند. برخورد بد فدراسیون باعث شد خیلی ها کنار بکشند. ما در حال حاضر 16 مربی در سوپرلیگ داریم و باید به همه فرصت بدهیم. ما در بسکتبال زمین رقابتی سالمی نداریم. هر مدیری سعی می کند نقاط قوت خود را با سبک خاص خود مطابقت دهد. من فکر می کنم ما باید فوراً تجدید نظر کنیم. کسانی که می توانند کار کنند بیایند. مربی خارجی عصای جادویی ندارد که یکباره تیم را عوض کند.

این مربی بسکتبال تصریح کرد: در سال 2017 تیم را جوان کردیم و به رتبه اول برگشتیم. مهم این است که ما آینده را نساخته ایم. ما باید یک برنامه 5 ساله داشته باشیم. ما استرالیایی نیستیم که بتوانیم از بازیکنان خود 20 تیم بسازیم.

وی در پایان به رادیو ورزش گفت: فدراسیون تا حد امکان از مربیان جوان برای در دست گرفتن سکان هدایت بسکتبال در آینده استفاده کرده است. بیایید از تمام ظرفیت بسکتبال بدون نفرت استفاده کنیم. باید از این کودکان بهتر استفاده کرد. آنها بازیکنانی هستند که تیم ژاپن را شکست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید