از باخت 6 گل مقابل انگلیس چیزهای زیادی یاد گرفتیم/تیم ملی در جام جهانی تمرکز کافی نداشت!


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917820

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ریسک کردیم و در نهایت 6 گل خوردیم. با این حال، من فکر می کنم این یک تجربه فوق العاده بود که از آن چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ راجر دسا مربی تیم ملی فوتبال ایران و دستیار موزامبیک کارلوس کی روش درباره شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس در جام جهانی گفت: حدود 2 ماه وقت گذاشتیم تا هم برای شناخت و هم نگاهی به تیم ملی انگلیس داشته باشیم. بازی اول و در مورد شرایط و سبک بازی و خیلی چیزهایی که در شکل بازی آنها دیدیم. از جمله اینکه آنها با 3 مدافع میانی بازی کردند، اما چه چیزی ما را شگفت زده کرد. از سیستم بسیار ساده 3-3-4 با 2 مدافع میانی استفاده کردیم اما در نهایت شکست سنگینی را متحمل شدیم.

وی در ادامه گفت: در مجموع باید بگویم آنها بازیکنان بهتری داشتند و بهتر از ما بازی کردند. بازیکنان بسیار سریعی که از موقعیت هایی که تیم ما مرتکب اشتباه می شد، استفاده می کردند. ما ریسک کردیم و در نهایت 6 گل دریافت کردیم. با این حال، من فکر می کنم این یک تجربه فوق العاده بود که از آن چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از آن تنها 3 روز فرصت داشتیم تا تیم را ریکاوری و بازسازی کنیم که این کار را انجام دادیم. بعد از چنین شرایطی سعی می کنید بازیکنان را به شرایط عادی برگردانید و مثلاً به آنها بگویید می توانست بدتر باشد و نتیجه بدتر باشد. ما روی بازی بعدی – ولز – تمرکز کردیم تا بازیکنان را از آن شرایط خارج کنیم و از نظر روحی برای بازی بعدی آماده شویم.

پس از همه، دسا به رسانه های آفریقای جنوبی گفت: در این شرایط شما روی این واقعیت تمرکز می کنید که توانایی زدن 2 گل به چنین حریفی – انگلیس را داشتید. همانطور که فرانسه توانست 2 گل به انگلیس بزند. در نهایت ایران تیمی بود که مشکلات زیادی داشت و در واقع تیمی بود که تمرکز کافی نداشت و کار ما بسیار سخت بود.

دیدگاهتان را بنویسید