ریسک بالایی بازی کردیم/ پرسپولیس تمرکز نداشت و فضای زیادی به ما داد


ساعت: 01:53
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838874

سرمربی سپاهان گفت: با ریسک بالا بازی کردیم. پرسپولیسی ها تمرکز نداشتند و فضای زیادی به ما می دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فکر می کنم نیمه اول خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. پرسپولیس با دو مهاجم در زمین سعی می کرد دفاع ما را به پیش ببرد اما ما توانستیم توپ را به خوبی از فضای پشت مهاجمان آنها بگیریم. به دلیل نتایجی که قبل از شروع بازی خود می دانستیم، کمی با ریسک بالا بازی کردیم.

وی افزود: این آخرین فرصت ما برای نزدیک شدن به مقام دوم بود. بنابراین سعی کردیم با ریسک بالا بازی کنیم و تا جایی که امکان داشت از پشت بازی می کردیم و توپ هافبک های خود را کنترل می کردیم. بر همین اساس چند پاس پرخطر دادیم و خوشبختانه توانستیم از آن استفاده کنیم. در فشار پرسپولیس از فضای پشت خط میانی آنها نهایت استفاده را بردیم. در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم و به گل رسیدیم. در نیمه دوم در بهترین زمان ممکن گل دوم را به ثمر رساندیم که کار را برایمان خیلی راحت کرد. بعد از گل دوم فکر می کنم پرسپولیس فضای زیادی به ما داد و موقعیت های خیلی خیلی خوبی داشتیم، باید گل های بعدی را می زدیم تا بتوانیم آرام بگیریم اما متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در همین نسبت پرسپولیس با تغییرات ایجاد شده سعی کرد از مجموعه ما در نیمه زمین خود استفاده کند و بتواند پاس های خوبی از زمین بزند. تیم یکی دو موقعیت خوب داشت و به گل رسید اما در ضدحمله فکر می کنم موقعیت های ایده آل خوبی داشتیم. بازیکنان پرسپولیس فضای زیادی به ما دادند، چون حریف با ریسک زیادی بازی می کرد و تمرکز نداشت و باید از موقعیت های خوبی که در ضدحمله داشتیم استفاده بهتری می کردیم. در نهایت برد خیلی خوب بود و من به هوادارانمان تبریک می گویم و دست تک تک بازیکنانم را می بوسم چون واقعا تلاش کردند. با وجود اینکه با پرسپولیس 5 امتیاز اختلاف داشتیم و امید بازیکنان خیلی کم بود اما تمام تلاششان را کردند و سعی کردند خوب بازی کنند.

نویدکی با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: تنها لحظه منفی این دیدار کمبود تماشاگر بود. واقعا جای تاسف است که در چنین دیدارهای جذابی که پرسپولیس و سپاهان دارند، هواداران در ورزشگاه نیستند و نتوانستند بازی امشب را از نزدیک تماشا کنند. می خواستم از نیروی انتظامی، پرسنل استان کرمان و باشگاه گل گهر و شهرستان سیرجان تشکر کنم که در اینجا مشکلی نداشتیم و با آرامش کار خود را انجام دادیم. فکر می کنم وظیفه خودم بود از این عزیزان تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط خانه و زمین راضی است، گفت: عالی و خوب بود. زمین خیلی خوب بود و همه چیز عالی بود. آنها تمام تلاش خود را برای میزبانی از آنچه وظیفه من بود انجام دادند و من انجام دادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره صحنه مشکوک پنالتی که با اعتراض سپاهان همراه بود، گفت: هیچ وقت درباره داوری بحث نمی کنم. از کارشناسان می خواهم در مورد اینکه کدام تیم شکست خورد یا شکست، نظر بدهند. من همیشه دوست داشتم بحث های فنی داشته باشم و خیلی به سوالات داوران علاقه ای ندارم. شاید در جریان بازی دستمان را بالا ببریم یا مثلاً احساس کنیم پنالتی شده است، اما اینکه بیایم اینجا و در مورد چنین موضوعاتی بحث کنیم، خیلی به این مسائل اعتقادی ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید