بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت

سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کلاً بازی راحتی نبود. در شروع بازی متمرکز نبودیم و شروع خوبی نداشتیم.


به گزارش خبرگزاری موج، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار داشت: کلاً بازی راحتی نبود. در شروع بازی متمرکز نبودیم و شروع خوبی نداشتیم. ما حتی آرامش لازم برای دادن پاس و ایجاد موقعیت هم نداشتیم. رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت‌تر بازی کنیم و به گل هم برسیم. در زمان خوبی در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم نیز بازیکنان با تمرکز بیشتری نسبت به نیمه نخست وارد زمین شدند.

 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۲ – استقلال تاجیکستان ۰

 

وی در ادامه افزود: بازیکنان در نیمه دوم با تفکر گلزنی وارد زمین شدند و به خواسته‌شان یعنی گرفتن سه امتیاز رسیدند. پنالتی که علیرضا بیرانوند گرفت، نقطه عطف بازی بود و با هوش و درایت خودش توانست پنالتی را بگیرد و از او تشکر می‌کنیم. امیدواریم همین روندی که در لیگ برتر و آسیا داریم طی کنیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به درگیری بین محمدحسین کنعانی‌زادگان و سروش رفیعی و تعویض این دو بازیکن در بین دو نیمه بازی گفت: من در صحبت‌هایم گفتم. یکسری مشکلات هست که فکر کنم آرامش و تمرکز را از تیم ما گرفته است. ریشه نبودن این آرامش را باید پیدا کنیم. احترامی که تیم ما به آن نیاز داشت و شرایطی که پس از کسب سه قهرمانی لازم بود، مهیا نشد. اتفاقاتی قبل از بازی برای کنعانی‌زادگان افتاد که باعث شد تمرکز کافی نداشته باشد. ضمن اینکه سروش رفیعی در نیمه اول کارت زرد گرفته بود و با گرفتن کارت زرد دوم به مشکل می‌خوردیم. انکار نمی‌کنم شاید درگیری لفظی داشتند، اما باید این موضوعات ریشه‌ای حل شود. ما همیشه تیمی متحد بودیم و هستیم و این اتفاقات ممکن است در هر تیمی بیفتد. هر دو بازیکن باتجربه و از نفرات باکیفیت تیم هستند.

گل‌محمدی پیش از این گفته بود ادامه همکاری‌اش به نتیجه جلسه هیئت مدیره پرسپولیس بستگی دارد. خبرنگاری با یادآوری این مورد از او پرسید «آیا اتفاق خاصی پس از این جلسه افتاده است؟» که سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: اتفاق خاصی نیفتاده است. کارمان را انجام می‌دهیم و در شرایطی قرار داریم که بازی‌های حساس و فشرده‌ای در پیش داریم و با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. به طور کلی می‌خواهم بگویم اگر اتفاقات خاصی بخواهد در تیم بیفتد مسئولیتش گردن کادر فنی و بازیکنان نیست. این موضوع را همین جا اعلام می‌کنم. با تمام وجود کار می‌کنیم و با قدرت برای شادی دل هواداران تلاش خواهیم کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید