آب پاک روی دست مربی استقلالی

آب پاک روی دست مربی استقلالی

محمد اسفندیپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در خصوص شکست 3 – گل گهر سیرجان مقابل نساجی مازندران مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

* در خصوص مسائل فنی بهتر است با امیر گله نوی سرمربی این تیم صحبت شود. متأسفانه گلگوتا در کمال ناباوری حذف شد. قبل از آن به کادرفنی بر اهمیت جام حذفی برای باشگاه تاکید کرده بودیم و انتظار داشتیم کادرفنی و بازیکنان بیشتر تلاش کنند تا بتوانیم با موفقیت در این جام هواداران را خوشحال کنیم. گل گهر از نظر فنی به مراتب بهتر از نساجی بود اما نتوانست نتایج لازم را از حملات خود بگیرد. او سه بار مقابل نساجی ضدحمله کرد و هر سه بار گلزنی کرد. شکست تلخی بود و باید از هواداران فهیممان که همیشه همراه ما بودند عذرخواهی کنیم.

* انتظارات ما از کادرفنی مشخص است و ادامه همکاری قطعا در گرو تحقق این انتظارات است که در واقع خواسته هواداران و مردم سیرجان است.

* کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال هنوز رای نیاورده و تکلیف این پرونده مشخص نشده است. این مشکل تاثیرات روحی و روانی خود را به خصوص بر وضعیت روحی بازیکنان می گذارد. بازیکنان تلاش زیادی کردند و این نتایج را در زمین به دست آوردند و انتظار نداشتند یکدفعه زحمات آنها نادیده گرفته شود و نتیجه را 3-0 به سود رقبا اعلام کنند.

*هر اظهارنظری، به ویژه زمانی که در محتوای آن اتهامی وجود دارد، باید همراه با مدرک و مستند باشد، در غیر این صورت مصداق نقض قانون است و استقلال و انصاف قوه قضائیه فدراسیون فوتبال، کمیسیونی که بالاترین نهاد حمایت از قانون در فدراسیون. ما اطمینان داریم که این کمیته پس از بررسی دقیق و مطابق با مقررات داخلی و بین المللی رای خود را به قوه قضاییه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید