زلزله تبریز; سولدو از دست رفت. توافق اولیه با ساغلام / مربی ترک ششمین مربی فصل تراکتورسازی


ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811238

همکاری باشگاه تراکتورسازی و زونیمیر سولدو با امضای قراردادی دوجانبه به پایان رسید و باشگاه تراکتورسازی با ساغلام به توافق اولیه رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، پس از نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر، با تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه و پس از جلسه میر معصوم سهرابی، مدیرعامل این باشگاه و سولدو، طرفین تفاهم نامه ای را امضا کردند. درك كردن.

باشگاه تراکتورسازی با تلاش زونیمیر سولدو و همچنین فابین کومونوویچ و میروسلاو ماریانوویچ برای آنها در مراحل بعدی زندگی آرزوی موفقیت می کند.

همچنین باشگاه تراکتورسازی با ارتاگرول ساغلام برای حضور در تبریز به توافق اولیه رسید.

اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی گزینه های سرمربیگری این تیم، با ساغلام به توافق رسیدند و مدیرعامل باشگاه مذاکره کننده با سرمربی ترکیه ای شد.

بر این اساس مذاکرات اولیه و توافق با ارطغرل ساغلام برای عقد قرارداد به مدت یک سال و نیم (پایان فصل 1401-1402) انجام شد و این مربی ترکیه ای به زودی برای مذاکرات نهایی به تبریز سفر می کند.

ساغلام مربی 52 ساله ترکیه ای است که هدایت سامسون اسپور، کایسری اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور، اسکی شهیر اسپور و مالاتیا اسپور را در لیگ ترکیه برعهده داشته و هدایت تراکتورسازی را در لیگ ایران نیز برعهده داشته است.

او با حضور چهار تیم بزرگ ترکیه ای توانست بورسا اسپور را در فصل 2009-2010 قهرمان لیگ برتر ترکیه کند و ساغلام را به یکی از مربیان تاریخی کشورش تبدیل کند.

ساغلام پیش از این در اواسط هفدهمین دوره لیگ برتر هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت و فوتبالدوستان بازی های چشم نواز و هجومی تراکتورسازی آن زمان را به یاد دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید