نحوه بازی تراکتورسازی با ساغلام مشخص شد

نحوه بازی تراکتورسازی با ساغلام مشخص شد

محمد نصرتی درباره حضورش در تراکتورسازی گفت: چندین سال برای این تیم بازی کردم و تراکتورسازی و هوادارانش را دوست دارم. در این شرایط سختی که تراکتورسازی در زمان پیشنهاد به من داشت، بالاخره تصمیم گرفتم به تیم کمک کنم و این توانایی را در خودم می بینم که تجربه 25 ساله فوتبالم را با تراکتورسازی به اشتراک بگذارم. امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.
سرمربی تراکتورسازی تبریز به حضور ساغلام در این تیم و همکاری با این مربی اشاره و خاطرنشان کرد: ساغلام مربی خوبی است و تراکتور نیز چند سال پیش در زمان هدایت او فوتبال بازی می کرد. امیدوارم روز خوبی برای تراکتور داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نوسانات تراکتورسازی با تغییرات حاصله برطرف می شود، گفت: بازیکنان تراکتورسازی پتانسیل فنی بالایی دارند و هدف کادر فنی این است که از بازیکنان تیم حداکثر بهره را ببرند. سقوط کرد اما در آخرین بازی مقابل سپاهان فوتبال بسیار خوبی ارائه کردند.

نصرتی با اشاره به بازی تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: سپاهان پس از بازگشت نویدکا با شوک مثبتی مواجه شد و انگیزه بازیکنان این تیم چندین برابر بازی های قبلی بود اما بازیکنان ما همیشه در زمین بارها تلاش کردند و اگر بودیم. خوش شانس بودیم، قطعاً بازی را می بردیم. “ما بردیم. اما تمام هدف ما این است که بتوانیم تیم را در مسیر خوبی هدایت کنیم و امیدوارم به نتایجی برسیم که هواداران را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید