در حاشیه مذاکرات کسل کننده تراکتورسازی با ساغلام/ لطفا شفاف باشید!


زمان: ساعت 17:20
تاریخ انتشار: 1401/03/18
کد خبر: 1844550

مذاکرات تراکتورسازی و ارطغرل ساغلام هنوز به نتیجه نرسیده و همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، تاکنون مذاکرات باشگاه تراکتورسازی و ارطغرول ساغلام برای تمدید قرارداد سرمربی ترکیه ای علیرغم اعلام احتمال 99.99 درصدی برای توافق نهایی، به سرانجام نرسیده و به احتمال زیاد مذاکرات به مرور زمان به بن بست می رسد. بیشتر شبیه تراکتور است.

شاید حرف کلیدی برای کارکنان تراکتور، صحبت علی حطر، معاون و مدیر نقل و انتقالات باشگاه باشد که معتقد است ساغلام سرمربی فصل آینده تراکتور خواهد شد، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای برای او رخ دهد.

این اظهارات مسئول حمل و نقل باشگاه تراکتورسازی و رفع اختلافات به خودی خود موضوع فسخ همکاری را واضح تر می کند یا به عبارتی جمله ای که استفاده می کند ساختار وارونه در جملات شرطی دارد که بیانگر احتمال وقوع دوم است. بالاتر از اولی است

اما همزمان با طولانی شدن روند مذاکرات تراکتورسازی و ساغلام در روزهای اخیر، اخبار و گمانه زنی های مختلفی درباره علت این اتفاق منتشر شده و پیش نویس قرارداد با ساغلام پس از تایید تراکتور برای این مربی ارسال شده است. باشگاه.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه با توجه به درخواست 800000 دلاری ساگلام که مبلغ زیادی است و حتی شایعه شده که دوباره افزایش یافته است، کارگران تراکتور معتقدند که می توانند از این پول برای اجاره اتوبوس بزرگتر استفاده کنند. به همین دلیل تمایلی به ادامه همکاری با سرمربی ترکیه ای ندارند.

اما آنچه در این موارد بدیهی به نظر می رسد لزوم شفاف سازی باشگاه تراکتورسازی در مورد روند مذاکرات است و انتظار می رود این باشگاه حسن نیت خود را برای عقد قرارداد با ارطغرول ساغلام در صورت به بن بست رسیدن مذاکرات به اثبات برساند. دلایل عدم تکمیل آن را به صورت واضح و بدون ابهام بیان کنید.

با توجه به اینکه اکثریت هواداران تراکتورسازی خواهان تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام هستند، این امر می تواند از تبعات احتمالی جلوگیری کند و جامعه هواداران را متقاعد کند که چرا حضور ساغلام روی نیمکت این تیم ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید