آخرین اخبار از مذاکره تراکتورسازی با ساغلام/ گزینه جایگزین مشخص شد!


ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854712

مذاکرات تراکتورسازی و ارطغرول ساغلام برای تمدید قرارداد سرمربی ترکیه ای همچنان ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای ارطغرول ساغلام که در هفته های پایانی لیگ برتر برای دومین بار هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، با نتایج نسبتا قابل قبولی توانست این تیم را از سقوط نجات دهد و در لیگ برتر بماند.

اوج این مربی در بازگشت به تراکتورسازی در سال جدید بود که تیم بحران زده تیتی را متحول کرد و این تیم بدون توجه به نتیجه بازی با پرسپولیس که در کمیته انضباطی تصمیم گرفت، شکست ناپذیر به نظر می رسید.

اما در پایان مسابقات ساغلام که برای فصل آینده قرارداد مشروط داشت، خواستار افزایش مبلغ قرارداد شد که منجر به اختلاف مالی با کارکنان تراکتور شد و ادامه همکاری دو کشور را پیچیده کرد.

در همین رابطه خبرگزاری تسنیم گزارش داد در مورد درخواست ساغلام برای افزایش مبلغ قراردادش، واسطه هایی هستند که تاثیر زیادی در قراردادهای فاجعه بار تراکتورسازی در فصول گذشته داشته اند.

گره مذاکرات تراکتورسازی و ساغلام هنوز باز نشده و این مذاکرات ادامه دارد، اما نکته دیگر این است که منابع نزدیک به علی حطر، مدیر نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی، آلترناتیو این باشگاه برای ساغلام را فاش کرده اند.

به گفته این منابع، اگر باشگاه تراکتورسازی با ساغلام به توافق نرسد، به سراغ الکساندر نوری، مربی خانواده ایرانی- آلمانی خواهد رفت. کسی که قبلا چندین بار با نیمکت شور ارتباط داشته است.

اما اولویت تراکتوری ها برای تمدید با ساغلام است و حتی شنیده می شود که این سرمربی لیست بلندبالایی از بازیکنان مد نظر خود را به مسئولان تراکتورسازی ارائه کرده است که به گفته باشگاه تبریزی مذاکرات با دو نفر آغاز شده است. بازیکنان داخلی و خارجی

در همین راستا اخبار منتشر شده حاکی از آن است که «محمد محبی» لژیونر فوتبال کشورمان در پرتغال و «رامین رضایان» از جمله بازیکنان سرشناسی هستند که در لیست این مربی ترکیه ای قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید