سرمایه گزنده برای تراکتور: الهامی جایگزین ساغلام می شود!


ساعت: 20:14
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840976

روزنامه خبرورزشی با اظهاراتی کذب از تغییرات در کادرفنی تراکتورسازی در پایان فصل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، در حالی که چندی پیش باشگاه تراکتورسازی تمایل خود را برای ادامه همکاری با ارطغرل ساغلام سرمربی فعلی خود اعلام کرد و اعلام کرد که منتظر تمدید قرارداد این سرمربی است اما امروز یکی از روزنامه های پایتخت همکاری این دو را قطع کرد. مهمانی. در پایان فصل اعلام شد.

روزنامه خبرورزشی با اعلام این خبر و ادعای جایگزینی ساکت الهامی به جای ارطگرول ساغلام نوشت: دست به کار شوید. ساکت الهامی سابقه مربیگری در تیم تراکتورسازی تبریز را دارد و با این تیم قهرمان جام حذفی شد. وی در پایان این فصل جانشین ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی می شود که نتوانست نتایج چندان خوبی با این تبریزی کسب کند.

در واقع این روزنامه با استناد به این ادعا که ساغلام نتوانست نتایج خیلی خوبی با تراکتورسازی کسب کند، تلویحا از نارضایتی کارکنان باشگاه تراکتورسازی از عملکرد این سرمربی صحبت می کند که با اخبار باشگاه تراکتورسازی مغایرت دارد.

یعنی در حالی که روند تیم پرشور پرشور با سرمربی ترکیه ای خود در هفته های اخیر رو به رشد بوده و تراکتور جامد در 5 بازی اخیر خود شکست ناپذیر به نظر می رسد. جایی که هواداران تراکتور نیز خواهان تمدید قرارداد این مربی هستند.

باشگاه تراکتورسازی همچنان به اخبار روزنامه خبرورزشی واکنش نشان می دهد. البته ناگفته نماند که قرارداد ارطغرل ساغلام با تراکتورسازی به مدت یک فصل و نیم بسته شده است که موضوع توافق دوجانبه برای فصل آینده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید