توقف پرشور مقابل قرنشین در اولین حضور ساغلام / موتور تراکتور دوباره روشن نشد!


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813482

تراکتورسازی در اولین دیدار با هدایت سرمربی جدیدش مقابل قعر جدول با تساوی متوقف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، در آغاز هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف پدیده میزبان خود می رود.

این دیدار حساس با 6 امتیاز با تساوی به پایان رسید و تیم پرطرفدار شور مقابل حریف متوقف شد.

تراکتورسازی امروز با سرمربیگری ارطغرول ساغلام سرمربی جدید خود بازی را آغاز کرد و شروع خوبی داشت اما در همان دقایق ابتدایی بهترین شانس خود را برای گلزنی و پیروزی از دست داد.

15 دقیقه از بازی گذشته و حالا این تیم میزبانه كه با نتیجهی 1 – 0 تیم پیروز بازی لقب میگیره.

سرخپوشان تراکتورسازی به خلق موقعیت های گل ادامه دادند که باز هم به سد پدیده برخورد کرد و مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

البته پدیده در جریان بازی نیز موقعیت های متعددی مقابل دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد اما حملات این تیم نتیجه ای نداشت تا دیدار دو تیم با تساوی و تقسیم امتیاز به پایان برسد.

به این ترتیب تراکتورسازی برای سومین دیدار متوالی و اولین حضور سرمربی جدیدش نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد. این در حالی است که نوار ناکامی های تیم در پیروزی به یازده هفته رسید.

در نتیجه تساوی در این دیدار جایگاه هر دو تیم در جدول تغییری نکرد و تراکتورسازی با 17 امتیاز در رده سیزدهم و پدیده با 9 امتیاز در رده شانزدهم و پایانی باقی ماندند.

گروه داوران: داور: سیدرضا مهدوی – کمک ها: محمد راهی و هادی طوسی – داور چهارم: شبیر بهروزی / ناظر داوران: رسول فروگی

اخطار: مهدی شریفی (32) و محمدرضا رئوفی منش (64) از پدیده

پدیده: یوسف بهزادی و محتبی بیژن، حسین حیدری، مرتضی حسین زاده، محمدابراهیم رضازاده، علی طاهران، محمدرضا رئوفی منش، امیرحسین نعمتی، فردین رباط (75-رضا کرملازب) -شفاری2-شفاری.
سرمربی: داوود سید عباسی

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، هادی محمدی، آرش گدیری، ابوالفضل رزکپور، مهدی کیانی، اکبر ایمانی (58- علی نجفی)، علی داشی (46- سامان نریمان جهان)، سعید واسعی و 64- بابایی پهام محمد عباس ضا.
سرمربی ارطهر ساغلام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید