جوی که در تراکتور تجربه کردم بی نظیر بود/ ساغلام می تواند این تیم را به اوج برگرداند


ساعت: 16:49
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843379

محمد آقاجانپور معتقد است ارطغرل ساغلام می تواند این تیم را به جمع 4 تیم برتر فوتبال کشور بازگرداند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد آقاجان پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آناناج درباره حضورش در تراکتورسازی گفت: از ابتدای نیم فصل به تراکتورسازی اضافه شدم و یکی دو هفته طول کشید تا به تیم اصلی برسم. همچنین تغییری در ترکیب به وجود آمد و خدا را شکر توانستم جایگاهم را در تیم تقویت کنم.

وی خاطرنشان کرد: نتایجی که در نیم فصل به دست آمد در شأن باشگاه بزرگ تراکتورسازی و هواداران دلنشست نبود. همه بازیکنان و کادرفنی در 10، 12 هفته گذشته با ما همدردی کردند تا هر کاری که ممکن است انجام دهیم و بهترین ها را برای این تیم پیدا کنیم. خوشبختانه در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته ایم. در 8 هفته گذشته 4 برد و 2 تساوی کسب کردیم و وضعیت هر دو مسابقه مشخص نیست.

مدافع مازندرانی تیم تراکتورسازی با اشاره به پیشرفت این تیم پس از حضور ساغلام گفت: با آمدن آقای ساغلام نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم و فکر می کنم اگر کادر فعلی در تراکتور حضور داشته باشد. از ابتدای فصل نتایج خیلی بهتر می شد.» آقای ساغلام مربی بسیار با استعداد و توانمندی است و من معتقدم که می تواند تراکتورسازی را به جمع 4 تیم برتر فوتبال کشور بازگرداند.

آقاجانپور با تمجید از هواداران تراکتور اذعان داشت: فکر می کنم اگر تراکتور از سرخابی ها بیشتر هوادار نداشته باشد کمتر از آنها نخواهد داشت. فضایی که در هفته های اخیر با حضور هواداران تجربه کردیم واقعا بی نظیر بود و من تا به حال چنین فضایی را ندیده بودم. هواداران حس خوبی به بازیکنان دادند. معتقدم باشگاه تراکتورسازی متعلق به هواداران است و آنها باید همیشه تیمی را تشکیل دهند که قهرمان باشد.

او گفت: شرایط من در تراکتور خیلی خوب بود. خوشبختانه در هفته هایی که بازی کردم هیچ باختی نداشتیم. به لطف خدا، اعتماد کادرفنی و کمک هم تیمی هایم در دیدار با هواداران یک گل زدم و یک پاس گل قطعی دادم و خدا را شکر که توانستم برای تیم مثمر ثمر باشم.

این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: یک نیم فصل با تراکتورسازی قرارداد داشتم که الان تمام شده است. امیدوارم تصمیم خوبی برای خودم و آینده ام بگیرم. منتظرم ابتدا تکلیف سرمربی مشخص شود تا بتوانم با باشگاه صحبت کنم.

آقاجانپور در پاسخ به این سوال که آیا می خواهید در تراکتور بمانید؟ وی گفت: همانطور که گفتم حسی که بازیکنان از مردم آذربایجان و شهر تبریز می گیرند بسیار مثبت است. شما نمی توانید این احساس را در جای دیگری تجربه کنید. احساس بسیار خوبی برای هواداران و باشگاه دارم. خدای نکرده اتفاقات خیلی خوبی برای باشگاه تراکتورسازی و برای مردم آذربایجان رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید