خرید بیرانوند می تواند جدول را به نفع استقلال برگرداند

خرید بیرانوند می تواند جدول را به نفع استقلال برگرداند

در چند روز اخیر مهمترین خبر از فوتبال و حتی ورزش ایران فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. علیرضا بیرانوند که با استقلال هم مذاکره کرده و امشب و فردا برای رسمی شدن قراردادش با آبی ها منتفی نیست.

شاهرخ بیانی کاپیتان سابق استقلال در این خصوص به خبرروزی می گوید: خرید علیرضا بیرانوند می تواند در فصل نقل و انتقالات ورق را به سود استقلال برگرداند. شکی نیست که او در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران و جزو سه دروازه بان برتر تاریخ کشورمان است و همه ما در استقلال از حضور او در این تیم استقبال می کنیم.

وی ادامه می دهد: معتقدم نیمی از قهرمانی یک تیم به خاطر داشتن یک دروازه بان خوب است و نیمی از قهرمانی پرسپولیس در سال گذشته مدیون علیرضا بیرانوند بود. یک تیم بزرگ به یک بازیکن بزرگ و مهمتر از آن یک دروازه بان بزرگ نیاز دارد و علیرضا بیرانوند می تواند در فصل جدید با حضورش در استقلال معادلات قهرمانی را به هم بزند.

شاهرخ بیانی تاکید می کند: معتقدم علیرضا بیرانوند در استقلال بیشتر از پرسپولیس موفق خواهد بود. او تجربه بازی در دو جام جهانی و جام ملت های آسیا را دارد و سال ها در تیم ملی فیکس بازی کرده است. بنابراین می تواند بدون مشکل و استرس در تیم استقلال بازی کند. همه می دانیم که علیرضا بیرانوند از کودکی استقلالی است و حالا با انگیزه زیادی به این تیم خواهد پیوست.

ستاره سابق استقلال در پایان می گوید: خرید علیرضا بیرانوند با توجه به مشکلات استقلال در دروازه فصل گذشته بسیار ارزشمند است که امیدوارم با تلاش مدیران باشگاه این اتفاق بیفتد و او را در فصل آینده در دروازه استقلال ببینیم. .

دیدگاهتان را بنویسید