سرنوشت شاگردان بردیف پیروزی/ موتور تراکتور با فن روشن می شود؟


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894200

شاگردان قربان بردیف امروز در دیداری خانگی به مصاف هواداران تهرانی می روند تا به اولین برد فصل خود دست یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، امروز (چهارشنبه) هفته چهارم لیگ برتر کشور با دیدار دو تیم تراکتور و فن وارد دومین روز پایانی خود می شود. طبق برنامه این دیدار از ساعت 17:30 در ورزشگاه یادگار امام راه تبریز برگزار می شود.

دیدار دو تیم به شدت تحت تأثیر بازگشت احساسات است و در کرونا ویروس همه گیر ثابت کرد که تراکتور چقدر به شریک دوازدهم خود وابسته است. این تیم از نبود حامی ثابت خود رنج می برد و تا آستانه سقوط پیش رفت.


سرنوشت TT برای برنده شدن است

قرمزهای آذربایجان با کسب تنها یک امتیاز از سه بازی، یکی از بدترین شروع های خود در لیگ برتر را به ثبت رسانده اند. از این رو، تراکتورسازی برای فرار از بحران اولیه، قرار است در بازی امروز پیروز شود.

این در حالی است که تهرانی ها از سه دیدار خود 4 امتیاز کسب کردند و عملکرد خوبی داشتند. هواداران به خوبی می دانند که روز سختی را مقابل هواداران حریف سپری می کنند و هیچ امتیازی برای آنها کمتر از برد نخواهد بود.


پس از طوفان!

دو تیم پس از شکست مقابل حریفان خود از خوزستان به مصاف هم خواهند رفت. تراکتورسازی هفته گذشته با وجود بازگشت خوب در دیدار رفت در خانه مقابل فولاد با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و هواداران با یک گل نتیجه را به صنعت نفت واگذار کردند.

قربان بردیف سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با اشاره به عملکرد خوب فارغ التحصیلان خود در نیمه دوم دیدارهای گذشته، تاکید کرد که اگر تیمش به دنبال کسب سه امتیاز است، باید مانند نیمه دوم از لیگ برتر باشد. دقیقه اول


غیر قابل مقایسه

تفاوت بزرگ دو تیم تاریخ و هواداران است، جایی که تراکتور با بیش از نیم قرن سابقه و هواداران پرشور عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا را در اختیار دارد، اما تیم تهرانی تازه تاسیس و شرایط بی نظیری دارد. از نظر پتانسیل هواداران

اما با وجود این تفاوت های بزرگ، نقاط مشترکی وجود دارد. از جمله «ساکت الهامی» سرمربی هوادار که دوران مربیگری خود را در تیم تراکتورسازی آغاز کرده و همواره این موضوع را دین می نامد، امروز به مصاف تیم سابقش می رود.


بازخرید میزبان

تراکتور و هوادار برای سومین بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند. دو دیدار قبلی دو تیم در فصل گذشته برگزار شد که هوادار در دیدار رفت تهران با یک گل پیروز شد اما در بازی برگشت تراکتور با درخشش عباس زاده چرخید و باخت در بازی رفت را با یک گل پشت سر گذاشت. نتیجه 3 بر 2

نکته آماری درگیری های دو تیم نجات میزبان است و آیا این موضوع در بازی امروز نیز تکرار خواهد شد و تراکتوری ها در نهایت به اولین برد خود در لیگ بیست و دوم خواهند رسید یا خیر؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید