چالش حذف و اضافه کردن در تراکتور “بردیف”.


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888527

تراکتورسازی «بردیف» در آستانه شروع لیگ برتر با چالشی حساس روبرو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، اگرچه تراکتورسازی تغییرات زیادی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کرده است، اما همچنان نیاز به جذب نفرات جدید در برخی پست ها دارد و این موضوع به چالشی حیاتی برای تیم پوشان سرخ در آستانه آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر تبدیل شده است. .

شنیده ها حاکی از آن است که به دلیل کمبود جا در لیست تراکتورسازی، “قربان بردیف” سرمربی ترکمنی الاصل و باتجربه تی تی تصمیم گرفته است تعدادی از بازیکنان این تیم را ترک کند که در این میان بازیکنان تازه وارد نیز دیده می شوند.

البته کادر فنی تراکتورسازی برای ایجاد جای خالی در لیست بازیکنان برای جذب بازیکنان جدید، گزینه انتقال قرضی بازیکنان جوان بومی را نیز فعال کرده است و در صورت دریافت پیشنهاد، این بازیکنان می توانند به تیم های دیگر بروند. تجربه.

شایعه شده که مدافع راست و دروازه بان دوم پست هایی هستند که در قالب حذف و اضافه جای خود را به بازیکنان داخلی خواهند داد، اما بدون شک معمای اصلی انتقال پرشور، خرید آخرین بازیکن خارجی است که به این تیم منصوب شده است. خط تیر هنگام اعلام نیاز به سرمربی تراکتورسازی.

در همین راستا و پس از ارزیابی وضعیت چند بازیکن در اردوی ترکیه که نتیجه ای در بر نداشت، خبر می رسد بردیف هنوز در مورد گزینه نهایی خود به جمع بندی لازم نرسیده و روند جذب مهاجم خارجی ادامه خواهد داشت. پس از تایید این سرمربی کلید خورد.

سعید عزت اللهی و محمد نادری دو اسطوره دیگر فوتبال کشور گزینه های جذاب نقل و انتقالات تراکتورسازی در روزهای منتهی به شروع فصل هستند.

این در حالی است که برخلاف ادعای منابع خبری، بحث بازگشت نادری جدی تر از حضور عزت اللهی است، اما همچنان پرونده به خدمت گرفتن ستاره ملی پوش به عنوان ابربمب روی میز مدیران باز شده است. تراکتور.

انتظار می رود دیدار گل گهر در هفته آغازین لیگ برتر جدیدترین خرید خارجی قرمزها را مشخص کند و باید دید بحث جذب نادری و عزت اللهی به کجا می رسد و آیا آن بازیکنان هم تراکتوری خواهند بود یا خیر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید