تقویت تراکتور همچنان جزو برنامه های ماست/ قویا از بردیف حمایت می کنیم


ساعت: 13:06
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894356

روند بازگشت تراکتورسازی به نیروی اول فوتبال ایران زمان بر است

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: با همدلی و کنار هم بودن می توانیم بهترین تیم ایران شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی؛ ایوب بهتایی درباره انتقال این تیم گفت: تمامی فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه با نظر آقای قربان بردیف انجام شد و در حال حاضر رایزنی های لازم برای جذب نفرات و تقویت تیم در مناطقی که از نظر مشکل داریم در حال انجام است. از پرسنل..

وی درباره امضای قرارداد با کاوه رضایی ادامه داد: این مهاجم با سابقه درخشان یکی از بهترین فوتبالیست های حال حاضر کشورمان است و هر تیمی آرزوی داشتن او را دارد. معتقدم با حضور او تراکتورسازی در دیدارهای پیش رو چهره تهاجمی تری از خود نشان خواهد داد.

بهتایی با تاکید بر اینکه باشگاه به توانایی های آقای بردیف اعتقاد دارد، گفت: اعضای هیات مدیره و خود من به عنوان مدیرعامل باشگاه کاملا از آقای بردیف و تیمش حمایت می کنیم. این سرمربی از فوتبال اروپا به ایران آمده و برای پیاده سازی سیستم مورد نظر خود نیاز به زمان دارد. ما متقاعد شده ایم که اگر فرصت کافی به کادر فنی داده شود، تراکتورسازی بهترین تیم ایران خواهد شد. باز هم تاکید می کنم که روند بازگشت تراکتورسازی به نیروی اول فوتبال ایران زمان بر است.

وی ادامه داد: در دیدارهای گذشته نتوانستیم به نتایج دلخواه برسیم و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می کنم اما این قول را هم می دهم که با اصول حرفه ای و الگوبرداری از فوتبال امروز کارهای بزرگی در تراکتورسازی انجام شود. “


سرمربی تراکتورسازی از حضور پرشور هواداران در دیدار روز گذشته قدردانی کرد و گفت: هواداران باید از تیم حمایت کنند و صبور باشند. هدف تراکتورسازی در این فصل حضور در جمع سه تیم بالای جدول است و برای رسیدن به این هدف نهایی باید همه عوامل تاثیرگذار کنار هم جمع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید