ما قویاً از بازرسان در برابر مهاجمان حمایت می کنیم

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785724

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مصمم به حمایت از بازرسان و همکاران سازمان در مقابل صاحبان ضرب و شتم و زور هستیم و اجازه نمی دهیم امنیت بازرسان ما در بازرسی و نظارت آنها به خطر بیفتد. در حال اجرا.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیح اله هدیان رئیس سازمان بازرسی در اولین شورای ملی این سازمان که با حضور مدیران، بازرسان و روسای مناطق این سازمان برگزار شد، با تاکید بر حفظ شأن و جایگاه سازمان بازرسی گفت: یکی از اصولی که قانون اساسی بر عهده سازمان گذاشته شده است تا بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و تحت تأثیر جریانات سیاسی و تغییر حکومت قرار نگیرد.

هدیان در خصوص حمایت بازرسان سازمان گفت: مصمم به حمایت از بازرسان و همکاران سازمان در مقابل صاحبان اعتصابات و زور هستیم و اجازه نمی دهیم امنیت بازرسان ما توسط صاحبان قدرت به خطر بیفتد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: ما تابع خالص استان هستیم و باید از ولی فقیه و در چارچوب منویات معظم له تبعیت کنیم. چراغ راه ما کانون توجه رهبری است و اگر این سیاست را انتخاب کنیم از مسیر منحرف نمی شویم اما اگر غیر از این عمل نکنیم قطعا در این مسیر دچار مشکل خواهیم شد.

وی با تاکید بر رویکرد موضوع محوری در بازرسی های سازمان، گفت: موضوعات مهم در هر حوزه باید شناسایی و در دستور کار قرار گیرد. اگر یک مشکل بزرگ را حل کنیم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود. اما اگر به مشکلات کوچک نگاه کنیم، مثل بریدن شاخه و برگ درختی است که از ریشه آسیب دیده و هیچ تاثیری در سلامت آن ندارد.

هدیان درباره نظارت الکترونیکی نیز گفت: بیشتر نظارت های سازمان بازرسی کل کشور باید سیستمی باشد. در قانون مقرر شده است که سازمان بازرسی کل کشور به تمامی بانک های اطلاعاتی کشور دسترسی داشته باشد و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با اشاره به مأموریت رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازرسی از انبارهای گمرکی و سازمان اموال کشور، افزود: قوه قضاییه اعلام کرد که قصور و تقصیر دستگاه های اجرایی بوده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص همکاری ادارات نظارت، حسابرسان و حراست با سازمان بازرسی کل کشور گفت: باید جلسات مشترکی با دستگاه های فوق تشکیل شود و از ظرفیت آنها در چارچوب قانون استفاده شود. قرار داده شود.

در ادامه این جلسه برخی از معاونین، رئیس بازرسی و مدیران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید